Muziek "knippen" in iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een muziekstuk van 60 minuten met daarin 10 verschillende nummers. Is het mogelijk om dit nummer in iTunes te knippen, zodat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek "knippen" in iTunes
Hallo,
Ik heb een muziekstuk van 60 minuten met daarin 10 verschillende nummers. Is het mogelijk om dit nummer in iTunes te knippen, zodat ik kan skippen tussen de 10 nummers? Alvast bedankt. Mvg, Niels |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Rechtermuisknop op een liedje, info tonen, opties, begin tijd en eindtijd aangeven. Artiest en titel aanpassen naar de huidige geselecteerde tijd. Vervolgens op het liedje rechtmuisknop en dan AAC-versie aanmaken. Vervolgens de tijden en namen veranderen en elke keer weer een AAC-versie maken.
De AAC-bestanden staan nu in je iTunes folder ergens en kan je toevoegen aan je bibliotheek. Je kunt trouwens van te voren bij voorkeuren en importinstellingen aangeven welke bitrate je wilt voor de AAC-bestanden etc. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek wel op iPhone, niet in de "Muziek" app | Tunix | Muziek, foto & video | 2 | 28-03-12 14:14 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" | Robin-m | Muziek, foto & video | 0 | 16-05-10 12:48 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|