iTunes probleem discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn iphone 3gs met de kabel aangesloten op mijn pc maar ik kan bij itunes nergens op sychroniseren drukken, en bij de music ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes probleem
ik heb mijn iphone 3gs met de kabel aangesloten op mijn pc maar ik kan bij itunes nergens op sychroniseren drukken, en bij de music store op itunes op mijn pc zegt ie steeds het is te druk en controleer uw verbinding, terwijl mijn verbinding goed is.
heeft iemand een oplossing???? mvg Stan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat is te druk?
|
|||
|
|||
Hij zegt dat het te druk is in de music store maar heeft iemand een oplossing????
|
|
||||
|
||||
Ik heb deze melding nog nooit gezien...
Kun je de letterlijke tekst hier eens posten? |
|
|||
|
|||
Het probleem zit 'm niet in je iPhone, maar in iTunes. Ik krijg zelf ook keer op keer dergelijke meldingen (u heeft geen verbinding, ik kan niet synchroniseren omdat u geen verbinding heeft, iTunes kan geen reservekopie maken omdat er geen sessie met de iPhone kan worden gestart - terwijl er zojuist gesynchroniseerd is - etc.). Zo goed als de iPhone is, zo waardeloos is het geouwehoer met iTunes. Ik ben geen computerleek of digibeet, maar iTunes geeft me regelmatig het gevoel dat ik dat wel ben. In een woord: @$#@#$%^^% (en dan druk ik me nog netjes uit).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
Windows: itunes 8.. naar itunes 7.5 probleem | ekobiker | iTunes | 1 | 26-01-09 23:19 |
|
|