//

Foutmelding tijdens opstarten iTunes via Windows XP

Foutmelding tijdens opstarten iTunes via Windows XP discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik iTunes wil opstarten in windows xp krijg ik telkens een zeer iritante foutmelding.. wat ik ook doe ik krijg iTunes maar niet opgestart. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-12, 18:26
mich74 mich74 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 4
Standaard Foutmelding tijdens opstarten iTunes via Windows XP

Als ik iTunes wil opstarten in windows xp krijg ik telkens een zeer iritante foutmelding.. wat ik ook doe ik krijg iTunes maar niet opgestart.

Hoe krijg ik iTunes werkend in Windows XP?

Graag serieuze reacties!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foutmelding tijdens opstarten iTunes Windows XP.JPG‎ (17,1 KB, 15x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-12, 18:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mich74 Bekijk bericht
Hoe krijg ik iTunes werkend in Windows XP?

Graag serieuze reacties!
Een serieuze reactie Wel, dat ziet er niet goed uit. Heb je dat probleem alleen bij iTunes of ook bij andere programma's? Dit probleem heeft niets met iTunes op zich te maken.

Begin eens met een "serieuze" geheugentest. Je kan in de BIOS van de meeste PC's instellen dat er bij het opstarten een volledige geheugentest wordt uitgevoerd. Doe dat eens.

Was dit antwoord serieus genoeg?
  #3  
Oud 12-08-12, 18:51
mich74 mich74 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 4
Standaard

Dit probleem komt alleen naar voren als ik iTunes wil opstarten voor de rest werkt alles naar behoren qua programma's Geheugen e.d. is allemaal prima in orde.. wel weet ik dat iTunes versies 8 en 9 wel werken dat is het vage van het hele verhaal.
  #4  
Oud 12-08-12, 19:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mich74 Bekijk bericht
wel weet ik dat iTunes versies 8 en 9 wel werken dat is het vage van het hele verhaal.
Het verhaal is helemaal niet vaag maar redelijk helder

Een machine-instructie ("read") op het adres 0xcc0106e8 kan niet uitgevoerd worden. Het hexadecimale adres 0xcc0106e8 komt overeen met het decimale adres 3422619368.

Die PC heeft ofwel 3.5 of 4 GB aan geheugen en het foutieve adres ligt dus bij ongeveer 3.422 GB. Dat is nogal ver achteraan (tenzij er nog tientallen andere dingen op die PC actief zijn).

Zo'n probleem is niet van op afstand op te lossen (denk ik) en bovendien is het een Windows probleem.

Eventueel zou het ook kunnen dat de iTunes executable of een library van iTunes beschadigd is maar ook dat is van op afstand niet vast te stellen.

Als jij er van overtuigd bent dat het aan iTunes ligt dan zou je alles wat van Apple eens met Revo Uninstaller kunnen verwijderen, incl. de registry entries, en dan de allerlaatste van iTunes opnieuw installeren.

Succes verder
  #5  
Oud 12-08-12, 19:17
mich74 mich74 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 4
Standaard

Oke ik zal het eens proberen met de tips die jij geeft.
Ik laat het weten of het wel of niet is gelukt. thnx timosha
  #6  
Oud 13-08-12, 20:13
mich74 mich74 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik het opgelost door windows xp opnieuw te installeren(moest toch een keer gebeuren na lange tijd) daarna werkte iTunes.. in ieder geval bedankt voor de tips/hulp.
Reageren

Labels
itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foutmelding opstarten cydia.. pdavie Jailbreak apps en thema's 3 22-10-10 09:49
itunes geeft foutmelding tijdens instaleren nieuwe firmware hobbezak23 Jailbreak 5 28-05-10 23:05
valt uit tijdens opstarten merijnvld iPhone algemeen 1 07-03-10 21:44
Foutmelding tijdens updaten programma's in iTunes sanderj Archief 1 18-01-09 20:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:58.