iTunes database "refreshen"? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al m'n mp3's in een folder \music\ staan. iTunes ook verteld dat dat de plek ik waar m'n mp3's staan, dus bij installatie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes database "refreshen"?
Ik heb al m'n mp3's in een folder \music\ staan. iTunes ook verteld dat dat de plek ik waar m'n mp3's staan, dus bij installatie vond ie daar al m'n muziek staan. Nu heb ik het allemaal opgeschoont, files gemoved, meer folders aangemaakt en dus kon iTunes niks meer vinden. Dus de hele iTunes library leeggemaakt. Ondertussen begonnen met CD's rippen met iTunes.
Nu heb ik dus in m'n \music\ folder een aantal dingen staan die iTunes wel al in z'n dbase heeft staan, en van alles wat iTunes nog niet in z'n dbase heeft staan. Hoe kan ik iTunes z'n library helemaal laten refresen? Zodat ie files die hij niet in z'n dbase heeft alsnog gaat toevoegen en dat wat ie al wel heeft niet dubbel gaat toevoegen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Haal gewoon alles uit je itunes library: nummer/rechter muisknop/verwijder/verwijder/laat staan
Dan heb je het weggegooit in itunes (het proggrama) maar dan staat het nog wel in je map, dus als je dan weer alles toevoegd dat staat niks in je itunes dubbel. |
|
|||
|
|||
Ja hier zit ik dus ook mee..
alleen als je dit doet zijn ook al je play listen leeg. vraag me af of dit mogenlijk is 1 map daar mapjes in hoe de volledige cd's heten naar mijn mening werkt dit niet! |
|
|||
|
|||
Je moet maar eens Googlen en het programmatje iTLU donwloaden (iTunes Library Updater). Ongelooflijk snel is het niet, maar het werkt wel . Al blijf ik erbij dat dit een standaardfunctie zou moeten zijn in iTunes. Winamp blijft op dit gebied toch de absolute nummer één.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|