iTunes muziek afspelen hapert tijdens het surfen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Ah OK Dus de iTunes Media Bibliotheek heb je naar die USB-disk verhuisd? Is die USB-disk direct aangesloten op een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar nu las ik van Klor dat ik dan de slaapstand van de Harddisk uit kon zetten. Maar kan niet vinden waar dat moet.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
In dat geval kan de USB-verbinding niet het probleem zijn. Hoe je in Windows de slaapstand van een externe harddisk moet configureren weet ik helaas niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pushmeldingen tijdens Muziek afspelen | Kapuka | iPhone algemeen | 2 | 02-07-12 12:24 |
Windows: Afspelen mkv hapert in iTunes | arjanzwolle | iTunes | 2 | 11-01-12 18:13 |
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. | Adilson | iPhone Apps | 4 | 02-11-11 12:12 |
TIP muziek afspelen tijdens gamen | Serge123 | Muziek, foto & video | 6 | 30-10-08 13:27 |
Muziek: Backlight tijdens afspelen van muziek | gavro | Muziek, foto & video | 5 | 05-09-08 13:01 |
|
|