Itunes verbreekt sessie

Itunes verbreekt sessie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, wilde zojuist een app downloaden in itunes . Krijg ik een pop-up dat de beveiliging verbeterd moet worden en ik drie controle vragen moet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25 September 2012, 00:24
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 32GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 15 January 2010
Locatie: Daam (Grunn'n)
Berichten: 25
Standaard Itunes verbreekt sessie

Hallo, wilde zojuist een app downloaden in itunes. Krijg ik een pop-up dat de beveiliging verbeterd moet worden en ik drie controle vragen moet kiezen en beantwoorden. Ik doet dit dus en wil het bevestigen, vervolgens krijg ik de melding dat de sessie is verbroken en ik het opnieuw moet proberen.

Dit heb ik 5 x gedaan ( waarom eigenlijk) maar krijg steeds de melding dat de sessie is verbroken. Nu kan ik dus niets meer downloaden uit itunes op mijn ipad(3) met ios6.

Heeft iemand het zelfde probleem en een oplossing?

Mvg Koen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25 September 2012, 14:23
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 64GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 September 2012
Berichten: 2
Send a message via twitter to broekh002
Standaard Heb hetzelfde probleem

Ik heb hetzelfde probleem, apple support kan me niet helpen.
volgende zaken geprobeerd, herstarten, nieuw wachtwoord etc.
Werd doorverwezen naar itunes, maar kan alleen via mail

Heb nu alleen een noodoplossing downloaden uit de appstore vanuit je Itunes op een PC. vervolgens kun je deze app wel op je ipad of iphone zetten.

Maar het blijft bagger, waarom al die controle vragen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 15:16 ----------

Ik heb een oplossing, maar weet niet of deze voor iedereen zal werken.
Ik heb niet in de appstore, maar in de itunes app op mijn iphone een bestelling gedaan en de vragen en antwoorden ingevuld, nu liep e.e.a. wel door en werd niet afgebroken. Even getest op mijn ipad en het downloaden gaat weer normaal.
  #3  
Oud 25 September 2012, 23:59
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 32GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 15 January 2010
Locatie: Daam (Grunn'n)
Berichten: 25
Standaard

@broekh002, heb ook al een tijd met apple support gebeld en ook alles gedaan wat jij ook al beschrijft. Kom dus ook niet verder. Jouw tip om het op de iphone te proberen zou ik graag uitvoeren, alleen die draait op ios 5.1.1 met jailbreak. Daar heb ik dan ook geen probleem met downloaden uit de appstore. Toch bedankt voor je reactie en tip. Wellicht helpt het anderen met het zelfde probleem. Morgen hang ik weer met apple support aan de telefoon, maar dan de technische afdeling. Kijken wat dat gaat brengen. 'T zal ios6 kinderziekte zijn waarschijnlijk. Dus update graag.
  #4  
Oud 26 September 2012, 07:21
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 64GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 September 2012
Berichten: 2
Send a message via twitter to broekh002
Standaard Verbinding verbroken

Het werkt ook op je iPad hoor, het gaat erom dat je de vragen na iTunes beantwoord ipv de AppStore. Het iTunes support team geeft overigens aan dat het resetten van de vragen de oplossing is. Hiervoor moet je dus bellen.

Ze gaven me deze link Contacting Apple for support and service

Succes
  #5  
Oud 26 September 2012, 07:45
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 32GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 15 January 2010
Locatie: Daam (Grunn'n)
Berichten: 25
Standaard

Ah, oke. Ik ga het proberen. Bedankt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2012 om 08:12 ----------

Volgens mij is het voor elkaar. Kreeg dezelfde melding van die vragen op mijn iphone. Daar lukte het wel de sessie te doorlopen. Kon daarna ook op de ipad weer downloaden.
  #6  
Oud 26 September 2012, 09:26
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 128GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 May 2011
Berichten: 1.124
Standaard

zie mijn post in een ander draadje:
wat bij mij hielp (en bij veel anderen ook) is het volgende:
- 2x op de home knop drukken en al je apps sluiten (even 1 ingedrukt houden en dan op alle apps op de (-) drukken). totdat er geen apps meer open zijn.
- dan naar settings --> safari
- Clear history
- Clear cookies en data

en dan weer opnieuw proberen.
Bij mij ging het daarna weer goed.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone verbreekt gesprek labien iPhone algemeen 0 6 February 2012 21:30
Wi-Fi verbreekt verbinding Robzster Wi-Fi 4 29 October 2010 15:01
iTunes kan geen sessie starten met iPhone Jpeters iTunes 3 7 October 2010 17:01
Windows: iTunes is de weg kwijt na RDP sessie twcm73 iTunes 0 16 July 2010 08:41
Windows: Itunes verbreekt de verbinding Muhtar66 iTunes 1 10 January 2010 10:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:43.