iTunes werkt niet .. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iPhoneclub, Ik zit met een vervelend probleempje. Mijn iTunes werkt niet meer. Telkens als ik hem probeer op te starten geeft Windows 7 mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iTunes werkt niet ..
Hey iPhoneclub,
Ik zit met een vervelend probleempje. Mijn iTunes werkt niet meer. Telkens als ik hem probeer op te starten geeft Windows 7 mij een melding dat iTunes niet meer werkt. Ik kan dan details opvragen en het gaat om een programma genaamd appcrash.exe Heeft iemand ervaring hiermee? Ik kan screenshots sturen als het nodig is. Mvg Radj
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je hem vandaag geüpdate? Je oude icoon werkt dan niet meer, maar kijk even of er een nieuw icoon op je bureaublad staat.Zo lukte het bij mij wel om hem weer op te starten.
|
||||
|
||||
Ik heb hem inderdaad vandaag geüpdate! Maar er staat nog steeds gewoon een iTunes icoon op de plek waar hij stond op me bureaublad. Ik irriteer me eraan, want als ik hem open dan sluit hij van zelf af!
|
|
||||
|
||||
Dat is een ander probleem, want anders zou de topic starter geen AppCrash krijgen.
|
||||
|
||||
niemand..?
|
|
|||
|
|||
In dat AppCrash staat veel meer informatie, oa. "Fault Module Name:". Wat staat daar achter?
Het hoeft niet per sé iTunes te zijn die het probleem veroorzaakt, het kan ook de een of andere Windows dll zijn. |
|
||||
|
||||
kernelbase.dll
Ik heb iTunes meerdere malen verwijderd en geïnstalleerd. Daar schoot ik ook niks mee verder. Herstellen lukt mij ook niet, want dat stond uit op me pc. |
|
|||
|
|||
Dat ziet er niet goed uit Wat staat er achter "Application Name:"?
|
|
||||
|
||||
Woow!
Hier heeft u alle informatie wat er staat; Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH Naam van de toepassing: iTunes.exe Versie van toepassing: 10.5.1.42 Tijdstempel van toepassing: 4ebf7d7c Naam van foutmodule: KERNELBASE.dll Versie van foutmodule: 6.1.7600.21010 Tijdstempel van foutmodule: 4e211121 Uitzonderingscode: 80000003 Uitzonderingsmarge: 00031fae Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie 1: 0a9e Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789 Aanvullende informatie 3: 0a9e Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789 |
|
|||
|
|||
Dit heeft iets met de Windows kernel te maken en zover gaat mijn Windowskennis niet. Kijk eens in onderstaande draad:
https://discussions.apple.com/thread...rt=30&tstart=0 Of, wacht tot er een Windowsdeskundoloog een beter antwoord heeft. Succes gewenst |
|
||||
|
||||
Wordt er ziek van.. Kan mijn iPhone niet meer synchroniseren!
Weet niemand anders een oplossing? @timosha Heel erg bedankt voor je tijd, ik zal dat linkje eens even doorkijken op zoek naar een oplossing. |
|
||||
|
||||
Ik zit nog steeds met deze rot probleem !
Zelfs een windows herstel werkt niet! Kan niet eens met mijn iPhone of iPod synchroniseren !!! |
|
|||
|
|||
Ik heb momenteel hetzelfde probleem, enkel wanneer ik iTunes Match gebruik. Als ik de Store gebruik of synchroniseer knalt iTunes er niet uit.
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH Naam van de toepassing: iTunes.exe Versie van toepassing: 10.7.0.21 Tijdstempel van toepassing: 504d85d9 Naam van foutmodule: KERNELBASE.dll Versie van foutmodule: 6.1.7601.17651 Tijdstempel van foutmodule: 4e211319 Uitzonderingscode: 80000003 Uitzonderingsmarge: 0001280c Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie 1: 0a9e Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789 Aanvullende informatie 3: 0a9e Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789 |
|
||||
|
||||
Een backup maken van je bestanden en dan een schone installatie doet wonderen. Dit probleem had ik een jaar geleden, heb nu tevens een iMac.. Wat een revolutionair product vergeleken met Windows..
Succes gewenst! |
|
|||
|
|||
iTunes had ik al opnieuw geinstalleerd, maar dat boodt geen oplossing. Het probleem kwam alleen voor als ik iTunes Match gebruikte. De oplossing die voor mij werkt (in het kort):
- Match uitschakelen - Alle muziek uit iTunes verwijderen - Account afmelden in iTunes - iTunes afsluiten en weer openen met een nieuwe library (tijdens opstarten SHIFT ingedrukt houden - Match inschakelen en laten synchroniseren (nu is Match ook gelijk ge-reset). - Match uitschakelen en account afmelden - iTunes afsluiten en weer openen met je reguliere library Nu werkt Match vlekkeloos (en de rest van iTunes ook). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes Help werkt niet | hapeetnl | iTunes | 0 | 06-11-11 12:37 |
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet | keesdr | iTunes | 2 | 07-02-11 20:41 |
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. | Peterhercules | Archief | 1 | 29-01-10 14:34 |
Windows: iTunes updaten werkt niet (URL wordt niet gevonden) | Bunny | iTunes | 1 | 13-06-09 19:21 |
Ten einde raad: iTunes ziet iPhone niet - Recovery Mode werkt niet... | Marked | Unlock [archief] | 22 | 12-05-08 12:34 |
|
|