mijn Itunes werkt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update ios 6 werkt itunes niet meer vind onze iphone's ipod en ipad niet meer div pogingen gewaagd al 1 volle dag mee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn Itunes werkt niet
Na de update ios 6 werkt itunes niet meer vind onze iphone's ipod en ipad niet meer div pogingen gewaagd al 1 volle dag mee bezig heeft iemand een tip zijn er meer problemen? hoor het graag en hoop op een goede afloop.
alvast bedankt HB |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
- Heb je de nieuwste versie iTunes?
- Probeer het is met een ander kabeltje? - Probeer het is in een andere USB poort? - Probeer het is op een andere PC/Mac? |
|
|||
|
|||
Bedankt voor reactie, Heb inmiddels 3 a 4 x nieuwe itunes op pc gezet. Div. kabeltjes geprobeert, en de andere usb poort geprobeerd. In het apparaatbeheer gekeken naar ipad ipod iphone niks kunnen vinden om deze anders te verwijderen en een nieuw stuurprogramma er op te plaatsen. heb Geen tweede pc.
Groet HB |
|
|||
|
|||
Verwijder iTunes met Revo Uninstaller en installeer iTunes opnieuw.
http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...ipad-niet.html Indien je de zoekfunctie van het forum gebruikt met het zoekbegrip "revo unistaller" kom je nog een paar draadjes tegen. Succes gewenst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes herkend mijn Ipad en Iphone niet, maar mijn Ipod wel. | GerritClaes | iTunes | 23 | 23-05-12 17:11 |
Windows: Itunes herkent mijn ipad2 niet maar wel mijn ipod. | Antonia | iTunes | 0 | 20-11-11 12:51 |
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone | Rich E. | iTunes | 0 | 18-09-10 18:19 |
mijn pc (windows) vind mijn ipod touch 8GB 3G niet meer en itunes ook niet | stifler | iTunes | 0 | 04-02-10 21:23 |
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... | glow | iTunes | 9 | 01-02-10 10:40 |
|
|