afspeellijsten verwijderen uit itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb verschillende afspeellijsten gemaakt in itunes. Wat gebeurt er als ik alle afspeellijsten verwijder en de telefoon synchroniseert met itunes, ben ik dan al mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
afspeellijsten verwijderen uit itunes
Heb verschillende afspeellijsten gemaakt in itunes.
Wat gebeurt er als ik alle afspeellijsten verwijder en de telefoon synchroniseert met itunes, ben ik dan al mijn eerder geplaatste muziek op mijn telefoon ook kwijt, of wordt de muziek opnieuw terug geplaatst in itunes? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
- en weg is het antwoord -
Het grootste voetbalforum van Nederland Laatst gewijzigd door Nikooos; 05-10-12 om 14:24. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Afspeellijsten syncen buiten iTunes Match | Jessepes | iCloud | 3 | 20-01-12 16:10 |
Muziek: meerdere afspeellijsten verwijderen op iphone | lucky22 | Muziek, foto & video | 0 | 19-12-11 18:18 |
Windows: Device verwijderen uit Itunes 10.5 | Zoetzuur | iTunes | 0 | 27-10-11 17:35 |
Windows: Afspeellijsten weg na update Itunes | Numero4 | iTunes | 0 | 07-07-11 18:11 |
Mac OS X: aankopen uit itunes verwijderen | iMC | iTunes | 2 | 20-09-10 20:33 |
|
|