Betalingsinformatie zou niet meer kloppen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) is er bij jullie iets bekend over een probleem met de appstore? Ik krijg ineens het bericht dat er iets niet zou kloppen met mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Betalingsinformatie zou niet meer kloppen
is er bij jullie iets bekend over een probleem met de appstore? Ik krijg ineens het bericht dat er iets niet zou kloppen met mijn betalingsinfo. Ik kan nu geen (gratis) apps of updates van apps meer installeren. Ik heb dit account met deze betaalwijze al jaren en ineens doet niks het meer
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wachtwoorden kloppen. Credit card info klopt. Alles klopt, maar ineens zou apple de credit card niet meer accepteren terwijl daar niks mee aan de hand is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg in itunes het bericht dat 2 apps, die ik vorige week heb gekocht, niet afgeschreven konden worden van mijn creditcard en dat ik dus nog 3,18 moet betalen. Maar er is niks aan de hand met mijn credit card.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Locatie filmpjes op kaart kloppen niet | GJ1990 | iPhone algemeen | 2 | 16-12-10 12:50 |
T-mobile belminuten kloppen niet meer??? | johanneslol | Odido (T-Mobile) | 7 | 01-09-10 18:51 |
Icoontjes kloppen niet na download. | Illias_070 | iPhone Apps | 3 | 10-10-09 21:10 |
Album illustraties kloppen niet. | LaLena | iPhone algemeen | 1 | 18-06-09 00:45 |
Datum Mail en Text kloppen niet meer | madmark | Unlock [archief] | 27 | 21-04-08 20:38 |
|
|