AMDS niet te installeren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het installeren van de nieuwe Itunes versie blijft de AMDS dwars zitten. Ik krijg dit maar niet geinstalleerd. Ik krijg de melding: controleer of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AMDS niet te installeren
Bij het installeren van de nieuwe Itunes versie blijft de AMDS dwars zitten. Ik krijg dit maar niet geinstalleerd. Ik krijg de melding: controleer of u de rechten hebt om de systeemservices te starten. (Zie bijlage) Met als gevolg dat Itunes mijn Iphone niet herkent. Het heeft het wel gedaan en ik heb uiteraard gedaan wat Itunes zelf aangeeft, nl het verwijderen van alle apple programma's en opnieuw installeren.
Iemand nog een suggestie, zodat ik wel mijn Itunes kan synchroniseren met mijn Iphone 4S? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga er van uit dat je de PC opnieuw opgestart hebt na de installatie van de nieuwe iTunes. Indien dat niet het geval is dan doe dat eens. |
|
|||
|
|||
Dat heb ik idd gedaan.
|
|
|||
|
|||
Tja, als Windows niet toe staat dat een Service wordt opgestart dan kan men dat wel forceren met een aantal CLI commando's maar dat is dan maar een tijdelijke oplossing.
Verwijder iTunes en de Apple Mobile Device Drivers, incl. alle Registry Entries, met Revo Uninstaller. Herstart na het verwijderen de PC en installeer de allerlaatste versie van iTunes opnieuw. |
|
|||
|
|||
Kan ik met die revo gericht alle apple reg. verwijderen? Voor ik het weet heb ik teveel weggegooid..... Ik ken het programma niet
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2012 om 09:51 ---------- Ik heb het programma geinstalleerd. Is het nu een kwestie van Apple programma aanklikken en vervolgens de-installeren aanklikken?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke. ik ga aan de slag. ik laat het weten. bedankt tot zover
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2012 om 10:23 ---------- Geen succes. Het installeren van AMSD wil niet lukken, geeft nog steeds dezelfde melding. Itunes zelf kan ik overigens wel installeren, alleen heb ik daar niets aan want ik wil hem synchroniseren met mijn 4S |
|
|||
|
|||
Ter verduidelijking: ik vond deze link op internet met precies hetzelfde probleem, maar dus ook zonder oplossing
Apple Mobile Device Service (AMDS) installeert niet!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op een Windows PC kan dat van alles zijn: toegangsrechten, virusscanners, defenders, enz... enz... Met het verwijderen (met Revo Uninstaller) en herinstalleren van iTunes ben je nu wel (bijna) zeker dat er geen conflicterende drivers meer aanwezig zijn. |
|
|||
|
|||
Ja dat zou je zeggen....maar helaas. En het bizarre is dat hij het gewoon gedaan heeft...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
staat er bij mij niet op (zie bijlage)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Logboeken it is: Gebeurtenislogboeken weergeven en beheren in Logboeken in Windows XP
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren | elvis4ever | iTunes | 2 | 19-07-10 23:38 |
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren | bjakkers | iPhone Apps | 4 | 09-11-08 20:00 |
|
|