iTunes syncen op laptop en pc discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik heb een nieuwe laptop gekocht en zou graag mijn itunes willen syncen met mijn desktop. Ik synchroniseer mijn iPhone namelijk met 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes syncen op laptop en pc
Beste allemaal,
Ik heb een nieuwe laptop gekocht en zou graag mijn itunes willen syncen met mijn desktop. Ik synchroniseer mijn iPhone namelijk met 1 afspeellijst die ik op beide computers tussen mijn afspeellijsten wil hebben staan. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit doe? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De makkelijkste manier? iTunes Match. Kost je wel EUR 25 per jaar.
Een andere optie is om de iTunes bibliotheek op een NAS te zetten en deze te gebruiken op beide computers. Probleem is daarmee dat iTunes maar op 1 computer actief kan zijn. Via Google zijn er genoeg handleidingen te vinden. iTunes for Windows: Moving your iTunes Media folder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Syncen met iTunes nieuwe laptop. | KimbadeJong | iPhone algemeen | 4 | 03-09-12 13:34 |
Windows: Hoe zet ik foutloos ITunes over van laptop À naar laptop B? | eugje | iTunes | 3 | 13-03-12 22:08 |
Windows: iPhone tijdelijk syncen met laptop i.p.v. pc | BBoelie | iTunes | 1 | 24-08-11 23:07 |
Eerder syncen op de ene laptop nu registreren op een ander | Stephanie-Alb | iTunes | 2 | 20-12-09 15:54 |
Iphone syncen op 1 laptop met 2 accounts | westtheo | iTunes | 3 | 21-05-08 20:46 |
|
|