//

E-mailaccounts synchroniseren geeft foutmelding

E-mailaccounts synchroniseren geeft foutmelding discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Hier ben ik weer (sorry ) Bij het synchroniseren van de e-mailaccounts in iTunes 11, krijg ik de volgende foutmelding: iTunes kan e-mailaccounts niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-12, 20:42
tvankan tvankan is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 10
Standaard E-mailaccounts synchroniseren geeft foutmelding

Hallo,

Hier ben ik weer (sorry )

Bij het synchroniseren van de e-mailaccounts in iTunes 11, krijg ik de volgende foutmelding:

iTunes kan e-mailaccounts niet synchroniseren met de iPad (iPhone), omdat er zich een fout heeft voorgedaan bij het opnieuw instellen van recordidentifiers.

Synchroniseer uw iPad (iPhone) opnieuw. Als het probleem zich blijft voordien, vervangt u de e-mailacounts op de Ipad (iPhone) via het panel Info in de iPad- (iPhone-) voorkeuren.

Zie ook bijgevoegde afbeelding.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt en groet,
Tiny.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg itunes emailaccounts synchroniseren iphone.JPG‎ (75,5 KB, 4x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-12, 20:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tvankan Bekijk bericht
Hier ben ik weer (sorry )
Weet iemand een oplossing?
Het zal wel iets te maken hebben met jouw vorig iTunes probleem. Probeer om de synchronisatiegeschiedenis te herstellen:

  #3  
Oud 05-12-12, 21:48
tvankan tvankan is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 10
Standaard

Dankjewel voor de snelle reactie. Ik zal dit zo snel mogelijk proberen. Dan zal ik laten weten of het gelukt is

Groet,
Tiny.
  #4  
Oud 10-12-12, 15:30
tvankan tvankan is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Het zal wel iets te maken hebben met jouw vorig iTunes probleem. Probeer om de synchronisatiegeschiedenis te herstellen:

Helaas het bovenstaande bleek niet de oplossing te zijn. Ik probeer ondertussen ook verder te zoeken.

Groet Tiny.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 december 2012 om 15:03 ----------

Hallo,

De volhouder wint
Ik heb via het tabblad Info in iTunes een vinkje gezet bij Geavanceerd, Gegevens op deze iPhone (iPad) vervangen.
Dit bleek de oplossing te zijn.
Wellicht heeft hier iemand anders ook wat aan.

Bedankt en groetjes,
Tiny.
Reageren

Labels
e-mail account, itunes 11, synchoniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes geeft foutmelding Essy iTunes 1 19-04-11 16:56
Synchroniseren Iphone3 geeft foutmelding!! Jonavrc iTunes 4 07-09-10 21:26
Iphone kan e-mailaccounts niet synchroniseren macmaccie iTunes 2 07-12-08 18:36
e-mailaccounts synchroniseren merijnvld iTunes 3 16-07-08 15:41
AnySim 1.1.2 geeft FoutMelding jermain Archief 1 26-11-07 20:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:41.