iTunes Data Gebruik iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds hij er is ben ik de trotse eigenaar van een iPhone 5. Ik heb zojuist me telefoon weer eens op itunes aangesloten (pc) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes Data Gebruik iPhone
Hallo,
Sinds hij er is ben ik de trotse eigenaar van een iPhone 5. Ik heb zojuist me telefoon weer eens op itunes aangesloten (pc) en het valt mij op dat er bij de datagebruik balk onder in iTunes wel een erg groot deel bij overige data staat. Bijna 2,5 GB. Wat is dat ? Zie bijlage voor de balk) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zal ik ooit nog een reactie krijgen..... ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En daarom hier een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone extreem data gebruik?! | maikel18 | iPhone algemeen | 0 | 06-11-12 19:08 |
Data blijft oplopen zonder gebruik??? | jorisposma | Odido (T-Mobile) | 2 | 18-03-11 16:52 |
no data available bij gebruik Roqy bluetooth | ABKtje | iPhone Navigatie | 4 | 08-01-10 16:22 |
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar | Lop | iPhone algemeen | 2 | 12-01-09 15:04 |
Betalen voor data ondanks geen gebruik | debz | iPhone algemeen | 3 | 17-07-08 22:10 |
|
|