//

Raar probleem in iTunes

Raar probleem in iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen, Ja wat nu raar is ik ben nu sinds kort paar weken ondertussen al in bezit van windows 8 64bit pro... en had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-12, 22:27
Barrybe50 Barrybe50 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 29
Thumbs down Raar probleem in iTunes

Hoi mensen,

Ja wat nu raar is ik ben nu sinds kort paar weken ondertussen al in bezit van windows 8 64bit pro... en had onlangs toen itunes de nieuwe versie van uitkwam gelijk geupdated... maar nu blijk ik toch een probleem te hebben met iets waar ik niet goed aan uit kan...

Het probleem luid als volgt: Als je IOS device in mijn geval de iPad koppelt aan itunes dan kan je normaal gezien links in je lijstje hem aanklikken en dan zie je een soort pagina waar je ipad kan resetten en updaten etc etc, als je nu boven op TABje APPS klikt dan helemaal naar beneden ga naar BESTANDSDELING en ik klik dan vervolgens op de app waar ik mijn video files wil ingooien... die zelfs speciaal zijn omgezet voor de ipad en ik wil ze dan gewoon erin slepen in het vak van bijvoorbeeld OPlayer HD documenten... dan gebeurd er gewoon weg niets vroeger ging dat vanzelf nu gaat het niet meer sinds de nieuwe update denk ik dat het komt.... Wat ik nog geprobeerd heb is Links in je menu lijst bij bibiotheek --> zie je muziek films podcast boeken etc staan wel ik had daar eens op films geklikt en dan geprobeerd een film in te gooien maar dat werkt nog steeds niet... ik heb ook al met andere files geprobeerd en werkt gewoon weg ni meer... Als laatste heb ik de software itunes al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd wel als administrator uitgevoerd... dan installeren dan het programma uitvoeren als admnistrator. (dacht ja misschien had het daar mee met te maken) Maar het probleem is nog steeds aanwezig kan blijkbaar geen bestanden meer toevoege in mijne itunes... ik heb net nog even geprobeerd om muziek toe te voegen mp3 bestand dus dat werkt ook niet krijg gelijk een cirkeltje met schuine streep door... Ben echt einde raad

Hopelijk kan mij iemand hier helpen met het probleem aub

Bedankt alvast
__________________
Mvg
Barrybe
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Raar probleem itunes match EVOWZ iTunes 3 10-04-12 12:26
Raar probleem ipodtouch Archief 3 25-10-09 10:08
raar probleem...... maarten1984 iPhone Apps 3 01-01-09 16:47
Muziek: Raar probleem Hoppieee Muziek, foto & video 1 19-05-08 15:13
Help! raar probleem! sic139 iPhone algemeen 5 06-12-07 16:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:32.