//

[TIP] Oplossing error 1011 melding iTunes (update 31 mei 2008)

[TIP] Oplossing error 1011 melding iTunes (update 31 mei 2008) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Damn, not working....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 13-07-08, 11:18
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

Damn, not working.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 13-07-08, 11:20
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Zet hem eens in recovery en kijk dan of hij herkend wordt
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #103  
Oud 13-07-08, 11:36
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

lukt niet.
In DFU, recovery en zelfs normal geprobeerd te zetten. Niets lukt.

Het lijkt zelfs niet meer te reageren op opladen
  #104  
Oud 13-07-08, 11:48
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Je mag altijd nog naar me opsturen sjoeii
  #105  
Oud 13-07-08, 12:17
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

Thanx. Zie PM
  #106  
Oud 13-07-08, 12:59
RonaldV RonaldV is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Bleiswijk
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar RonaldV
Standaard

Welke versie van firmware 2.0 moet je hiervoor nu gebruiken. Zie op piratebay meerdere varianten staan?

Exacte probleem bij mij:

Van de week iphone gekocht. De eerste dag paar uur mee kunnen werken, toen was ineens de telefoon functie buiten werking. Een restore/recovery gedaan naar 1.1.4 met behulp van winpwn. Dit ging goed en kon de telefoon weer gebruiken in de ochtend. S'avonds deed ie weer raar melding dat ik hem moest recoveren, toen even vliegtuigmodus aan en uit gedaan kon ik weer bellen. Dag erna weer zelfde probleem alleen kreeg niet meer aan de praat Wi-Fi grijs en telefoon functies ook niet zichtbaar, verder speelde die ook geen filmpjes meer af. Dus ik weer recovery via itunes toen foutmelding 1011 in DFU verschillende fouten ene keer 1604, 1604 of 1601. Maar nu steeds 1011.

Ik hoop echt dat alleen software probleem is en opgelost kan worden zit met handen in me haren. Hij blijft nu steeds booten in recovery modus kan niks.

Alvast bedankt,

Ronald
  #107  
Oud 13-07-08, 13:02
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Tot beta 5 kan je hiervoor gebruiken Daarna zijn de beta's te moeilijk om te downgraden
  #108  
Oud 13-07-08, 13:07
RonaldV RonaldV is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Bleiswijk
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar RonaldV
Standaard

Welke Itunes versie raad je aan? Of kan ik gewoon versie 7.7 (PC) gebruiken?
  #109  
Oud 13-07-08, 13:13
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Ja maar lagere versies zijn makkelijker voor het downgraden
  #110  
Oud 15-07-08, 11:05
RonaldV RonaldV is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Bleiswijk
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar RonaldV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Voor al diegenen die de foutmelding error 1011 krijgen in iTunes na een restore. Dit is wellicht een oplossing.

......
Na een dag of vier ben ik de iPhone gaan herstellen met de laatste 2.0 versie (zoek even op een piraten baai). Ik kreeg na het herstel nog steeds de foutmelding 1011. Daarna heb ik de iphone in dfu gezet en heb de iPhone hersteld met 111. Na het herstel kreeg ik niet meer de foutmelding 1011 maar 1015. ......
Hoi,

Voor het herstellen met de laatste 2.0 versie moet dit in DFU gebeuren of normale herstelmodus? Verder heb ik nu de firmware iPhone1_1_2.0_5A240d_Restore dit zou beta 4 moeten zijn.

Verder vertel je om naar versie 1.11 terug te gaan kan het zijn al iphone te nieuw is dat je niet naar die versie terug kan?

Ik had namelijk nog aantal dingen geporbeerd eerst 2.0 erop gezet dat lukte met foutmelding 1011, toen 1.11 maar die geeft foutmelding -20 weet niet 100% zeker meer. Maar kreeg wel weer 1.1.4 op, 1.1.4 en 2.0 kon ik met ziphone uit de recovery mode halen door functie normal mode.

Nog via terminal geprobeerd de baseband te flashen, maar dat pakt ie allemaal jammer genoeg niet.

Ik hoop dat je me vragen weet te beantwoorden, ben nu al paar dagen dag en nacht meebezig.

Alvast bedankt,

Ronald

Laatst gewijzigd door RonaldV; 15-07-08 om 11:06. Reden: iets verkleind
  #111  
Oud 31-07-08, 13:12
Terrentiao Terrentiao is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 31
Standaard Kan baseband nog steeds niet erasen...

Na zeker 15 maal geprobeerd te hebbend de baseband erasen met Kiphone (witte tekst en reboot) en dan restore naar 1.1.4 in itunes 7.5, nog steeds de foutmeldingen 1015 of 1013 of iets in die trend... als ik hem boot met iliberty of ibrickr, start hij op maar blijft hij de fout geven dat de bootneuter de baseband niet kan flashen (error 5)... dus dat wil bij mijn weten zeggen dat de baseband ofwel nog de nieuwe is uit de 2.0 ofwel helemaal niet bestaat... maar aangezien ik niet kan restoren met itunes naar 1.1.4 en dus de baseband terughalen is dit geen oplossing...

Wil dit zeggen iphone in de vuilbak, omwille van baseband weg dus softwarefout, of zal dit eerder een modemfout zijn... en aangezien ik geen baseband heb heb ik ook geen bluetooth en/of Wi-Fi...

Of is het de bedoeling dat ik na de erase meteen naar 7.7 ga en daar de custom 2.0 firmware erop zet en neuten?

Indien hij niet anders meer te redden valt, zal ik het toch maar eens proberen in de diepvries, alhoewel ik hier toch wel schrik voor heb, dat de batterij niet volledig ontladen zou zijn of dat de condensatie hem teveel zou aantasten etc...

Ben nu echt heel wanhopig aan het worden, als zelfs ifoneguide denkt dat het een hardwarefout is daar gaat mijn hoop dat zij het wel zouden kunnen fixen

Allessinds, hoop hier een oplossing te vinden voor mijn probleem...

Heb nu net nog gelezen, dat bij 1011 mijn bootloader rot is, maar aangezien ik een iphone 2de generatie heb, vrees ik dat ik nog terug zal kunnen naar 1.1.1... zal toch eens proberen, maar oplossing als dit niet zou lukken zouden ook welkom zijn, ook geruststellen dat de vriezer echt wel de laatste oplossing is zou helpen

En kan ik hem gewoon eens 24 uur in de vriezer leggen, omdat ik het echt beu ben altijd maar die itunes fouten, kan het kwaad als hij erin ligt? of deert het hem niet... kan maar een oplossing zijn, maar ben niet zeker dat het nodig is... maar aangezien hij er nu toch maar ligt, kan ik hem evengoed maar al in de vriezer leggen... moet de batterij helemaal leeg zijn als ik hem in de vriezer leg? en heb ook gelezen dat het best is in een bakje te leggen omhuld in wc-papier?

Laatst gewijzigd door Terrentiao; 31-07-08 om 13:33.
  #112  
Oud 01-08-08, 13:49
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Terrentiao Bekijk bericht
Na zeker 15 maal geprobeerd te hebbend de baseband erasen met Kiphone (witte tekst en reboot) en dan restore naar 1.1.4 in itunes 7.5, nog steeds de foutmeldingen 1015 of 1013 of iets in die trend... als ik hem boot met iliberty of ibrickr, start hij op maar blijft hij de fout geven dat de bootneuter de baseband niet kan flashen (error 5)... dus dat wil bij mijn weten zeggen dat de baseband ofwel nog de nieuwe is uit de 2.0 ofwel helemaal niet bestaat... maar aangezien ik niet kan restoren met itunes naar 1.1.4 en dus de baseband terughalen is dit geen oplossing...

Wil dit zeggen iphone in de vuilbak, omwille van baseband weg dus softwarefout, of zal dit eerder een modemfout zijn... en aangezien ik geen baseband heb heb ik ook geen bluetooth en/of Wi-Fi...

Of is het de bedoeling dat ik na de erase meteen naar 7.7 ga en daar de custom 2.0 firmware erop zet en neuten?

Indien hij niet anders meer te redden valt, zal ik het toch maar eens proberen in de diepvries, alhoewel ik hier toch wel schrik voor heb, dat de batterij niet volledig ontladen zou zijn of dat de condensatie hem teveel zou aantasten etc...

Ben nu echt heel wanhopig aan het worden, als zelfs ifoneguide denkt dat het een hardwarefout is daar gaat mijn hoop dat zij het wel zouden kunnen fixen

Allessinds, hoop hier een oplossing te vinden voor mijn probleem...

Heb nu net nog gelezen, dat bij 1011 mijn bootloader rot is, maar aangezien ik een iphone 2de generatie heb, vrees ik dat ik nog terug zal kunnen naar 1.1.1... zal toch eens proberen, maar oplossing als dit niet zou lukken zouden ook welkom zijn, ook geruststellen dat de vriezer echt wel de laatste oplossing is zou helpen

En kan ik hem gewoon eens 24 uur in de vriezer leggen, omdat ik het echt beu ben altijd maar die itunes fouten, kan het kwaad als hij erin ligt? of deert het hem niet... kan maar een oplossing zijn, maar ben niet zeker dat het nodig is... maar aangezien hij er nu toch maar ligt, kan ik hem evengoed maar al in de vriezer leggen... moet de batterij helemaal leeg zijn als ik hem in de vriezer leg? en heb ook gelezen dat het best is in een bakje te leggen omhuld in wc-papier?
1015 is echt niet hetzelfde als 1011 Je baseband heeft gewoon de nieuwe baseband van 2.0 Je kan je itunes updaten naar 7.7 en dan via de restore een custom 2.0 erop zetten.

Had beter geweest als je de zoekfunctie had gebruikt dan was je vast deze ook tegengekomen http://www.iphoneclub.nl/9146/pwnage...van-je-iphone/
  #113  
Oud 01-08-08, 14:26
Terrentiao Terrentiao is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 31
Standaard

Ik heb naar de errors gekeken, maar aangezien ik al zoveel venstertjes heb gezien waarbij de restore niet gelukt is, weet je op den duur niet meer welke error je hebt gehad, zal hem eens met de custom proberen... en anders als ik met de 1.1.4 restore 1011 heb, dus corrupte bootloader, is het dan gewoon in de vriezer? om de spanning van de gsm te halen? en moet de batterij daarvoor helemaal leeg zijn?
  #114  
Oud 01-08-08, 14:29
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Terrentiao Bekijk bericht
Ik heb naar de errors gekeken, maar aangezien ik al zoveel venstertjes heb gezien waarbij de restore niet gelukt is, weet je op den duur niet meer welke error je hebt gehad, zal hem eens met de custom proberen... en anders als ik met de 1.1.4 restore 1011 heb, dus corrupte bootloader, is het dan gewoon in de vriezer? om de spanning van de gsm te halen? en moet de batterij daarvoor helemaal leeg zijn?
Ja maar die heb je niet want je zegt error 1015 te krijgen en dat is een normale error
  #115  
Oud 01-08-08, 14:35
Terrentiao Terrentiao is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Ja maar die heb je niet want je zegt error 1015 te krijgen en dat is een normale error
Zal hem nog eens proberen herstellen en zien welke error eruit komt en deze zoeken in je lijst... indien ik de 1011 heb is er geen andere oplossing dan mijn commboard resetten door hem in de vriezer te leggen? Of anders is hij voor de prullenbak?
  #116  
Oud 01-08-08, 14:40
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Terrentiao Bekijk bericht
Zal hem nog eens proberen herstellen en zien welke error eruit komt en deze zoeken in je lijst... indien ik de 1011 heb is er geen andere oplossing dan mijn commboard resetten door hem in de vriezer te leggen? Of anders is hij voor de prullenbak?
Dan zul je de gids moeten volgen uit de eerste post. Maar het zal wel meevallen denk ik met de error
  #117  
Oud 01-08-08, 14:53
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Heb je error 2003 weleens gehad ?
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #118  
Oud 01-08-08, 17:17
Terrentiao Terrentiao is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 31
Standaard

Goed mogelijk, al kan ik het niet met zekerheid zeggen... ga hem nu eens proberen herstellen vanuit restore mode naar 2.0 custom firmware... maar hij zit nu op de 1.1.4 met al een paar keer erase en downgrade via kiphone gedaan te hebben... maar de bootloader blijft een fout geven... welke bootloader moet er eigenlijk op om degelijk te werken?

Nu heb ik hem net proberen restoren met itunes 7.7 naar custom fw 2.0 en geeft hij de fout 1603, maar hij staat in restore mode... dus in de handleiding van michael staat er dat het is omdat hij in DFU mode staat :s dus dat klopt al niet bij mij...

bij alle keren dat ik hem al heb proberen repareren wordt hij enorm heet... is dit normaal?

zou ik hem dan gewoon eens 24 uur in de vriezer steken? en dan zien wat hij doet?

met update naar 1.1.4 restore krijg ik fout 1012, zal nu opnieuw een paar keer kiphone proberen met de debug en ierase aangevinkt...

Zelfs na vijf maar ierase and debug boot gedaan te hebben blijf ik de error 1012 kregen, als ik in itunes 7.5 naar 1.1.4 terug restore... zowel eerst in recovery mode als in DFU mode...

Laatst gewijzigd door Terrentiao; 01-08-08 om 18:44.
  #119  
Oud 02-08-08, 00:02
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Heb je je iphone wel in recovery staan als je kiphone gebruikt? Anders gaat het niet
  #120  
Oud 02-08-08, 11:02
Terrentiao Terrentiao is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 31
Standaard

Jawel, hij staat in recovery mode... Nadien krijg ik het emergency call scherm, en dan ga ik steeds terug naar recovery mode door home en sleep/wake button in te houden tot als de kabel met het logo er terug opkomt...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Orig iPhone wil niet meer , error 1011 Data iPhone algemeen 0 03-11-09 16:56
iTunes Error 1600 t/m 1604 Oplossing leavestone Jailbreak [archief] 99 15-03-09 16:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:52.