Itunes account geheime vragen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er al mensen die een oplossing hebben gevonden voor het opnieuw instellen van de geheime vragen? Ik ben de antwoorden namelijk vergeten en kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes account geheime vragen
Zijn er al mensen die een oplossing hebben gevonden voor het opnieuw instellen van de geheime vragen?
Ik ben de antwoorden namelijk vergeten en kan dus geen aankopen meer doen met mijn iphone.. (gebruik itunes herlaadkaart) Mvg, CC |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Cookies en geschiedenis verwijderen in je Ipad of Iphone.Bij Apple ID de vragen opnieuw beantwoorden nadat je hebt aangegeven dat je de antwoorden niet meer weet. Daarna kon ik Itunes card gebruiken.
|
|
||||
|
||||
iTunes support mailen.
|
|
|||
|
|||
je zou hier kunnen kijken
staat wel ergens apple id vergeten of wachtwoorden kwijt moet je volgens mij gewoon je e'mail invoeren dan word het vanzelf verstuurd Apple - Support - Apple ID |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
je klikt op wachtwoord vergeten dan moet je je e'mail invullen dat is het zelfde als je Apple id gewoon die gelinkt is aan Apple
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Vragen over gebruik iTunes Match | pjhoomans | iTunes | 5 | 06-07-12 14:31 |
Uitloggen itunes account & apps overzettten vanuit itunes onmogelijk | Rasz | iTunes | 6 | 28-01-12 15:30 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
gratis iTunes-nummers om een itunes account aan te maken | koi | Archief | 2 | 30-11-08 16:16 |
|
|