iTunes wil bekende iPhone wissen bij synch discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Na een paar uur Googlen toch maar besloten een berichtje te posten in de hoop dat iemand een oplossing heeft die wel aansluit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes wil bekende iPhone wissen bij synch
Hallo allemaal,
Na een paar uur Googlen toch maar besloten een berichtje te posten in de hoop dat iemand een oplossing heeft die wel aansluit op mijn probleem: Ik synch al een tijdje mijn iPhone 5 met mijn Macbook via iTunes11. Synchronisatie staat aan voor contacten, agenda, mailaccounts. Geen probleem tot zover. Zodra ik echter het vinkje 'Synchroniseer Ringtones' (of muziek of films) ook aanvink en op 'pas toe' druk, krijg ik de melding dat de iPhone is gesynchroniseerd met een andere bibliotheek en kan ik annuleren of de iphone wissen. - Ik heb de iPhone nog nooit met een andere computer gesynchroniseerd. - Heb een niet-jailbroken device - Ios 6 - Heb al 'aankopen overzetten' gedaan, in de hoop dat dit iets oplost - De Macbook is gemachtigd voor dit itunes account Iemand een suggestie? Alvast bedankt voor het meedenken! *** aanvulling: ik kan nog steeds gewoon synchroniseren zolang ik geen extra zaken aanvink... Laatst gewijzigd door douwester; 05-01-13 om 19:06. Reden: aanvulling |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Schopje, niemand die hier ideeen over heeft?
|
|
|||
|
|||
Heb je al eens gedacht aan het updaten van iTunes?
Of heb je het verkeerde Apple id. Ik hoop dat dit iets helpt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes wil bekende iPhone opnieuw registreren | Jochem1969 | iTunes | 0 | 17-12-11 20:29 |
Windows: iTunes wil bekende iPod wissen | Yoshi2889 | iTunes | 10 | 06-07-11 19:38 |
Itunes doet bij het synchroniseren wat hij wil. | amsterdam2226 | iTunes | 0 | 10-03-11 11:23 |
3g wil niet uit na instelling wissen | barrelz750 | iPhone algemeen | 0 | 10-01-11 23:04 |
itunes synch reservekopie | kimmeketjuh | iTunes | 0 | 18-07-10 02:31 |
|
|