iTunes wil bekende iPhone opnieuw registreren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw sluit zojuist haar iPhone 4 aan op iTunes. Ze heeft hier een al account en haar telefoon is al vaker gesynct. Deze keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes wil bekende iPhone opnieuw registreren
Mijn vrouw sluit zojuist haar iPhone 4 aan op iTunes. Ze heeft hier een al account en haar telefoon is al vaker gesynct. Deze keer wordt haar echter gevraagd haar 'nieuwe' telefoon te registreren. Tegelijk is in het linker menu te zien dat haar iPhone al herkend is. Wat betekent dit en hoe los ik dit op?
iPhone 4 iOS 5.0.1 Firmware 04.11.08 iTunes 10.5.2.11 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes wil iphone opnieuw configureren | Brimme | iTunes | 8 | 29-07-15 20:26 |
Windows: HELP! Itunes wil steeds opnieuw configureren na herstelprocedure | roserose | iTunes | 2 | 27-11-11 15:27 |
Herhaaldelijk opnieuw registreren Iphone | Robzster | iPhone algemeen | 0 | 06-11-11 19:53 |
Windows: iTunes wil bekende iPod wissen | Yoshi2889 | iTunes | 10 | 06-07-11 19:38 |
iPhone opnieuw registreren? | Mobrootje | iPhone algemeen | 3 | 16-06-11 16:57 |
|
|