iTunes wil bekende iPod wissen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zit met een probleem (wanneer niet T_T) met iTunes. Als ik mijn iPod Touch aan de PC hang, dan zegt iTunes zoiets: "Deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes wil bekende iPod wissen
Hoi,
Ik zit met een probleem (wanneer niet T_T) met iTunes. Als ik mijn iPod Touch aan de PC hang, dan zegt iTunes zoiets: "Deze iPod is een onbekende iPod. Wil je deze iPod nu wissen en hem gebruiken met deze computer?" Nee dat wil ik niet, en ik heb hem al vaker gesyncht met deze laptop. Nu is mijn vraag: Hoe kan ik dit verhelpen? (kijk bij mijn naam voor de details over mijn iPod) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je onlangs iets gedaan sinds de vorige keer dat je de iTouch aansloot? Misschien een JB tweak geïnstalleerd?
|
|
|||
|
|||
Ik kan een lijst meegeven van wat ik heb geinstalleerd aan Cydia tweaks:
Activator Airplane SBSettings AppList BigBoss Icon Set Browser Changer BusyBar Cydia Installer Cydia Translations DataDeposit DreamBoard gpSPhone + bios iPod Widget (SBSettings) Mobile Substrate Safari Download Manager SBSettings Serious SBSettings HD Snes9x EX SpringBoardAccess User Agent Faker User Agent Faker SBSettings Veency Veency SBSettings EDIT: Ik ga wat schoonmaken, ik vind dit best wel veel |
|
||||
|
||||
Whahah
Schoonmaken lijkt me een must met veel apps en/of tweaks, maar ik denk dat je voor het probleem alleen moet kijken naar de laatst geïnstalleerde tweaks/laatst ondernomen acties.. Want ik durf zo ook niet te raden wat het kan zijn Maar goed, kijk maar na het cleanen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het is ook weer geen ramp als ik niet met iTunes kan synchen, ik gebruik het toch alleen maar voor backups, er zijn zat andere programma's voor muziek over te zetten xd |
|
||||
|
||||
Hmm en al opgeruimd dan?
Welke ken je voor Windows dan? Ik gebruik gewoon Senuti voor de Mac ;o |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
anders reservecopy maken bij aansluiten. Laat hem syncen, dan reserve copy terugzetten.
Had ik ook gedaan met iPhone toen ik geen apps kon syncen (eerst 7 maanden niet gesynct, alleen aankopen overzetten) Je savegames zitten in de reservecopy, dus je scores blijven bewaard etc. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nu net opnieuw geprobeert, nog steeds geen verschil :S
Ik ga nu meteen een alternatief proberen. |
|
|||
|
|||
Toch maar gewist (hersteld) en toen JailBreakMe.com erop geknald. Werkt als een speer nu (en mijn batterij is niet meer in 10 minuten leeg).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3g wil niet uit na instelling wissen | barrelz750 | iPhone algemeen | 0 | 10-01-11 23:04 |
Windows: Apps definitief uit Itunes wissen | Sjra | iTunes | 2 | 16-02-10 23:07 |
Iphone plus iTunes compleet wissen? | Hans3G | iTunes | 3 | 23-11-09 22:41 |
Windows: itunes leeg na wissen schijf.. | Wingzero | iTunes | 4 | 20-08-08 12:20 |
iPod gedeelte iPhone wissen/leegmaken | Dwevbob | Unlock [archief] | 2 | 31-03-08 19:51 |
|
|