Waar staan bestanden na migratie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na 5,5 uur zijn de computers klaar met migreren. Maar een hele domme vraag, waar staan nu de bestanden op de macbook? Ik neem toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar staan bestanden na migratie
Na 5,5 uur zijn de computers klaar met migreren. Maar een hele domme vraag, waar staan nu de bestanden op de macbook? Ik neem toch aan dat hij na zoveel uren toch wel iets overgezet heeft. Er staat geen muziek voor Itunes, geen filmen en geen foto's. Heb ik iets verkeerd gedaan (hoewel, hij deed alles zelf...)of zoek ik op de verkeerde plek?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Toen ik vanochtend de computer opnieuw opstarte, had ik 2 accounts waar ik uit kon kiezen, en mijn accounts staan nu in een tweede account. Kan ik het eerste account dan op de een of andere manier verwijderen of is dat niet mogelijk?
|
|
|||
|
|||
Stel die vraag op een goed Mac-forum zoals Welkom bij MacFreak - Alles over Apple, Mac, OS X, iOS, iPhone, iPad en meer...
Als ik je nu ga helpen wordt het topic onverbiddelijk gesloten omdat het nu om OS X ondersteuning gaat. Dat is helaas niet toegestaan op dit forum. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 17-01-13 om 12:43. Reden: Syntax |
|
|||
|
|||
dank je wel!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar staan de gebackte bestanden? | Dextra | iPad algemeen | 45 | 07-02-13 19:31 |
Waar mee rekening te houden migratie 3GS naar 4S? | MacFreak20 | iPhone algemeen | 10 | 15-04-12 03:06 |
Jailbreak bestanden blijven staan? | GTFO | Jailbreak | 8 | 06-05-10 22:31 |
Waar staan de Outlets en Actions in IB? | Jelle Ages | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 21-10-09 13:26 |
Waar staan de beltonen | Jay Kadar | Ringtones en Wallpapers | 2 | 23-05-08 22:23 |
|
|