Itunes geeft foutmelding bij aansluiten ipod discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Heb sinds 8 maanden een ipod. Maar de laatste tijd is hij nogal vervelend aan het doen in de combinatie met itunes. Telkens als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes geeft foutmelding bij aansluiten ipod
Goedenavond,
Heb sinds 8 maanden een ipod. Maar de laatste tijd is hij nogal vervelend aan het doen in de combinatie met itunes. Telkens als ik mijn ipod via de usb-kabel aansluit op een windows-laptop geeft hij de foutmelding: "De ipod kan niet worden gesynchroniseerd, omdat de ipod niet is gevonden in het netwerk" Of... "De aangesloten ipod kan niet worden geindentificeerd, sluit hem opnieuw aan en probeer het nogmaals" Heb de zoekfunctie van het forum al gebruikt, maar de oplossing voor dit probleem heb ik nog niet gevonden. Wie weet wat dit is en hoe dit op te lossen is? Bij voorbaat dank, camphus |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eerst eens of het onderstaande Apple KB geen oplossing heeft:
http://support.apple.com/kb/TS1538?viewlocale=nl_NL |
|
|||
|
|||
En het is opgelost
Heb hem opnieuw opgestart en vervolgens in een andere usb-poort gestoken, vanuit daar synchroniseerde hij wel. Bedankt! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foutmelding bij aansluiten op computer (4s) | sledwina | iPhone algemeen | 5 | 18-09-12 14:01 |
Foutmelding bij aansluiten van Nieuwe Ipad 2 16 GB | ManonQ | iPad algemeen | 0 | 26-10-11 10:43 |
Windows: Itunes geeft foutmelding | Essy | iTunes | 1 | 19-04-11 16:56 |
Foutmelding bij aansluiten op Universal Dock | Marked | iPhone algemeen | 3 | 15-08-09 17:21 |
|
|