aankopen overzetten op nieuwe itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal een lang tijd gebruik ik geen itunes op mijn computer nu vandaag dus een jailbreak kan uitkomen ging ik dus maar mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aankopen overzetten op nieuwe itunes
hallo allemaal
een lang tijd gebruik ik geen itunes op mijn computer nu vandaag dus een jailbreak kan uitkomen ging ik dus maar mijn iphone en ipad maar eens backuppen maar zie ik dat itunes totaal veranderd is mijn vraag: bij de oude itunes kon je rechts klikken en aankopen van je iphone overzetten naar itunes hoe moet ik dat nu gaan doen met de nieuwe itunes? alvast allemaal bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is in de nieuwe iTunes (10.0.1) toch niet anders? Rechts klikken op het iDevice en dan "Aankopen overzetten" kiezen:
|
|
|||
|
|||
10.0.1 is nog wel een oude ja ik heb vandaag 11.0.1.12 gedownload en die ziet er heel wat anders uit dat op de foto
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: nieuwe laptop en nu aankopen overzetten van iPhone? | johnnybt | iTunes | 0 | 03-02-12 16:58 |
iTunes crash tijdens aankopen overzetten bij synchroniseren. | DenzelM | iTunes | 2 | 21-01-12 15:17 |
Windows: Probleem Itunes aankopen overzetten | maxiemax | iTunes | 0 | 06-11-11 12:02 |
aankopen overzetten van 2e handsiphone op itunes | CharlotteC | iTunes | 3 | 03-09-10 01:00 |
|
|