//

iphone als apparaat geblokkeerd?

iphone als apparaat geblokkeerd? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enkele dagen krijg ik geen verbinding meer tussen mijn iPhone en computer (W XP) via de USB kabel. Dit werkte voorheen prima. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-13, 18:59
Poerk1980 Poerk1980 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Nijmegen
Berichten: 7
Cool iphone als apparaat geblokkeerd?

Sinds enkele dagen krijg ik geen verbinding meer tussen mijn iPhone en computer (W XP) via de USB kabel. Dit werkte voorheen prima.
Ik heb alle oplosssingen voor de iPhone uitgevoerd, contact gehad met Apple, maar het lijkt erop dat de iPhone als apparaat wordt geblokkeerd door IETS. Het lijkt in ieder geval een computer of Windows probleem.

Waar kan het dan aan liggen en wat is er gebeurd waarna de fout optrad:
Updates van de viruscanners: Avira en Microsoft Essentials
Een systeemscan van Microsoft Essentials (iets aangetroffen, in quarantaine gezet en verwijderd)
Systeemherstel uitgevoerd van enkele dagen eerder

In iTunes Diagnostics gaan alle testen goed behalve de herkenning van het apparaat iPhone.
In DFU modus van iPhone lijken computer (iTunes) en iPhone elkaar te vinden maar die verbinding wordt vervolgens meteen verbroken.

Wie kan helpen om ervoor te zorgen dat de iPhone via de USB kabel weer wordt herkend als apparaat?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Ipad al in gebruik, Itunes wil Ipad instellen als nieuw apparaat boswachter85 iTunes 1 01-02-13 21:45
Mijn Computer ziet mijn iPhone als een "Draagbaar Apparaat" Mucahitt iPhone algemeen 1 13-11-12 18:09
Toekomst en gebruik Iphone als centraal apparaat jbruijntjes Chat en geruchten 1 10-01-10 08:30
SIM plots niet herkend: ook na restore zowel iphone als itunes geblokkeerd josien9 iTunes 5 09-05-09 12:51
Iphone gaat niet aan, maar word wel als usb apparaat ontdekt Drinkyoghurt Unlock [archief] 39 25-06-08 13:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.