iTunes foutmelding -42110 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Windows 8 PC en telkens als ik iTunes opstart krijg ik: Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-42110). Mijn iPhone synchroniseerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes foutmelding -42110
Ik heb een Windows 8 PC en telkens als ik iTunes opstart krijg ik: Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-42110). Mijn iPhone synchroniseerd ook niet meer met iTunes, ik heb ook al als administrator uitvoeren gedaan dan is het alleen maar weg als ik het zo doe maar als ik hem dan weer gewoon opstart is het weer terug. Help! Er afhalen en er weer opzetten werkt ook niet. (iTunes 11.0.2)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die foutmelding is de laatste week al een paar keer voorbijgekomen. Gebruik de zoekfunctie van het forum met het zoekbegrip "itunes 42110" dan vindt je mogelijke oplossingen.
Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Heb jij het probleem kunnen oplossen? Als dit gelukt is, kan je dan mij doorgeven wat je hebt gedaan? Ik heb het zelfde probleem.....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En daarom hier een slotje.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Foutmelding iTunes | DennisE36 | iTunes | 0 | 07-08-10 20:19 |
Windows: iTunes foutmelding | Nlboswachter | iTunes | 1 | 28-03-10 16:17 |
Windows: Itunes foutmelding | jphtoonen | iTunes | 0 | 26-03-10 12:27 |
Windows: itunes 9 foutmelding | n1mber | iTunes | 4 | 14-09-09 22:30 |
Mac OS X: iTunes foutmelding | shapezzz | iTunes | 4 | 03-07-09 00:36 |
|
|