iTunes past niet in beeld discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Harde reset of DFU... Of Format C:......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Harde reset of DFU...
Of Format C:...
|
|
|
||||
|
||||
Je hebt toch op toepassen geklikt hé erna want anders verandert er niets hoor.
Als dit nog steeds niet werkt zal er toch iets met je resoluties zijn, dan moet je naar het configuratiescherm terug gaan kijken. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 maart 2013 om 20:20 ---------- Format C zou ik zeker niet doen.(je kan wel een antivirus proberen norton 360 bvb. ik gebruik dat zelf en ben er heel tevreden mee) harde reset en dfu zijn toch acties voor de iphone.
|
|||
|
|||
Ik heb op toepassen geklikt...
Ik ga wel dingen in het configuratiescherm doen bedankt voor alle antwoorden Ik heb trouwens antvirus van AVG; AVG 2013 |
|
||||
|
||||
D'r zijn er die blijkbaar de humor in mijn postings nie snappen...
En wat die virusscanner in ene keer komt doen...snap ik al helemaal niet !!! |
|
||||
|
||||
Net miserie gehad, teveel instellingen geprutst en itunes startte niet meer op
dan naar configuratiescherm klik op itunes dan herstellen pc opnieuw opstarten. dan start ik itunes en de weergave is juist! Mischien is prutsen de oplossing en erna herstellen.(een iets rare methode maar alé als het ermee werkt ist ok hé) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 maart 2013 om 20:42 ---------- Ik ga het hier bij laten. het is een probleem om gek van te worden. Volgens mij ligt het gewoon aan dat onstabiel windows systeem dat af en toe wel eens durft crashen... |
|
||||
|
||||
Ik lijk toch de oplossing gevonden te hebben na een lange weg zoeken.
(voorlopig werkt dit toch nog) de zoveelste poging .... zie bijlage .... dit is bij het nvidea configuratiescherm |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk aan het volgende:
Wanneer iTunes is geopend en het scherm is te groot, druk dan eens op Ctrl en dan op - teken, dit verkleint het geopende scherm. Ctrl en + vergroot het geopende scherm. Oude windows truc
|
||||
|
||||
Dit werkt niet bij itunes wel in een gewone browser.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nu meen ik waarschijnlijk de oplossing te hebben, ik wacht nog even voor ik de oplossing op dit forum post (als het tegen vanavond of morgenavond nog steeds ok is zal ik de oplossing posten.
(ik wil het eerst zelf testen want ik heb er al zoveel fout gezeten bij dit topic, nu wil ik echt het juiste posten dus ben ik nog wat aan het testen) Oplossing kan verwacht worden vanaf ma 18/03/2013 tssn 18u - 21u30. |
|
||||
|
||||
Citaat:
We kijken d'r alvast naar uit... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik vrees weer njet.
Ik heb een test gedaan op een pc met windows 8 en windows 7. Beiden hebben last van dit probleem. Ik vind het vreemd dat hier maar 1 Windows gebruiker hier een topic over gestart heeft/of dit probleem heeft. Ook uit informatiebronnen van de site van Apple zou dit om een bug gaan. Nu voor de MAC OS X gebruikers die dit probleem niet hebben vind ik logisch iTunes versie voor mac is anders dan die voor windows. Tenslotte vind apple het belangrijk dat het op mac os x werkt(prioriteit anders is dit anti-reclame en hun software altijd het best geoptimaliseerd is voor hun eigen OS), windows is voor hen maar bijzaak gwn omdat windows gebruikers ook zouden kunnen updaten enzo... Wat ik wel zou kunnen doen is de bug reporten mits voldoende informatie door te geven via het developer account. |
|
||||
|
||||
Da meende nie hey !!!
G v d !!! |
|
|||
|
|||
Ik was er al bang voor
|
|
||||
|
||||
Het ergste momenteel is nu dat mijn toetsenbord continu hapert.(en dat terwijl ik de bug wil reporten, en moet iedere keer opnieuw beginnen)
Wat is dat toch de laatste tijd.(het regent problemen bij mij!) webcam werkt niet, microfoon ook niet, nu die weergave En dat ligt allemaal aan mijn pc!(want webcam werkt wel op andere windows pc) behalve weergave bij alle windows pc's Hiervoor ben ik ook nog op zoek naar oplossingen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 maart 2013 om 17:26 ---------- Wat het probleem is dat is windows waar ze meer aandacht moeten aan besteden! De bug is nog niet gereport maar komt. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kan je eerst vertellen welk OS je dan hebt?
of heb je geprobeerd via virtualisatie van windows, etc.? |
Labels |
itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Helderheid en achtergrond past niet automatisch aan | JohanIPad | iPhone algemeen | 4 | 02-02-13 11:20 |
iPhone 3GS Complete scherm past niet | joelluijmes | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 08-11-12 14:37 |
iphone 4 white kit past niet? | kevinvw | iPhone algemeen | 0 | 26-01-11 12:19 |
Past normale simkaart niet meer in iPhone 4? | wuzzle | Overige providers Nederland | 6 | 12-07-10 19:19 |
|
|