iTunes past niet in beeld discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) iTunes past net niet in mijn scherm hij steekt eigenlijk net een stukje uit, ik denk dat het komt omdat ik het soms aansluit op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes past niet in beeld
iTunes past net niet in mijn scherm hij steekt eigenlijk net een stukje uit, ik denk dat het komt omdat ik het soms aansluit op mijn TV, ik kan het hem weer terug krijgen op goed scherm, maar dan moet ik hem eerst kleiner maken en dan maximaliseren, het lukt wel maar hoe kan ik het oplossen?
Afbeelding: Links past wel, rechts steekt uit, boven past wel, onder steekt uit (Windows 8) Afbeelding 2: Zo past die wel maar dan moet ik die dingen hierboven doen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je dat "probleem" alleen met iTunes of ook met andere programma's in full screen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem echt alleen maar met iTunes de andere programma's passen gewoon perfect
|
|
|||
|
|||
Ik heb het eens geprobeerd in een Windows 8 virtuele machine. iTunes past zonder problemen in full screen. Ik denk ook niet dat er een instelling is in iTunes om zoiets aan te passen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook last van dit probleem.(maar zo erg kan je dat toch niet storen)
Andere programma's gaan idd perfect. Als ik een definitieve oplossing vind zal ik het posten. Mischien kan het ook zijn door het feit dat we windows draaien iTunes is in de 1e plaats ontwikkeld voor Mac.(alhoewel dat dit ook op windows goed weergegeven zou mogen) |
|
|||
|
|||
Dus eigenlijk is er niet echt een oplossing voor, het stoort niet heel erg maar soms is het wel irritant, bedankt voor de antwoorden ik ga wel proberen om contact met Apple op te nemen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zal als ik antwoord van Apple heb hier het antwoord wel opzetten
|
|
||||
|
||||
Ik heb net de oplossing gevonden.
itunes rechtermuisknop klikken en ga naar eigenschappen kies het tabblad compatibiliteit en vink aan beeldscherm aanpassen uitschakelen bij hoge DPI-instellingen. wat ik als beeldschermresoluties heb bij mijn 23inch scherm is 1680 x 1050 (hangt af van je schermgrootte) Dat kan je wijzigen in configuratiescherm -> vormgeving en persoonlijke instellingen -> Beeldscherm -> Resolutie Bij mij werkte dit (dus ik vermoed dat dit bij jou ook zal helpen.) Ik hoor het wel |
|
||||
|
||||
Rechtermuisknop op de snelkoppeling bureaublad...
Gemaximaliseerd opstarten kiezen... No probs hier op Windows7 (32bit)
|
||||
|
||||
Er is nog iets dat ik aangepast heb vergeet die DPI instellingen maar.
Schakel de compatibiliteitsmodus in voor windows 7 (dat zal handiger zijn) standaard staat dat op xp (maar windows 8 en xp lijken in mijn ogen niet zo zeer op elkaar) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 maart 2013 om 19:55 ---------- Vergeet mijn oplossing de oplossing van wallyc werkt nog beter Alleen vergeet dan niet bij eigenschappen in te stellen dat het programma als administrator moet opstarten. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maar vergeet dat nou maar mijn oplossing werkte maar voor 1 opstart de oplossing van wallyc is beter deze werkt altijd.
|
|
|||
|
|||
Ik kan het niet vinden kan je misschien een PrintScreen maken en deze laten zien want als ik op de rechter muisknop druk krijg ik: Vorig formaat, Minimaliseren, Maximaliseren en venster sluiten.
(Sorry ik snap het al) |
|
||||
|
||||
Hij bedoelde op dat icoontje dat op je bureaublad stond niet in de itunes omgeving zelf.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ow, nog een correctie.
De oplossing van wallyc is goed maar je moet ook instellen Schakel de compatibiliteitsmodus in voor windows 7 anders werkt het niet. Nou we gieten de beide voorstellen samen en we komen tot de definitieve oplossing. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor al jullie antwoorden, ik heb alles geprobeerd maar het werkt altijd maar voor 1 opstart beurt. Als ik hem dan weer afsluit en weer opstart steekt die er weer uit
|
|
||||
|
||||
Hier 2 screenshots hoe het moet.
Mischien heb je aan een foto iets meer. Bij mij lukt het alvast, dus bij jou moet dat dan ook lukken! |
|
|||
|
|||
Het staat allemaal aan maar het lukt nog steeds niet.
|
Labels |
itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Helderheid en achtergrond past niet automatisch aan | JohanIPad | iPhone algemeen | 4 | 02-02-13 11:20 |
iPhone 3GS Complete scherm past niet | joelluijmes | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 08-11-12 14:37 |
iphone 4 white kit past niet? | kevinvw | iPhone algemeen | 0 | 26-01-11 12:19 |
Past normale simkaart niet meer in iPhone 4? | wuzzle | Overige providers Nederland | 6 | 12-07-10 19:19 |
|
|