iTunes past niet in beeld discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 Kan je eerst vertellen welk OS je dan hebt? Als dat een voorwaarde is om "informatiebronnen" te noemen heel graag: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Neen, dat was omdat ik eerder zag bij uw "miniprofiel" mac stond, maar goed als je windows hebt.
Windows 8 standaard of geüpgrade? (je hebt dus gewoon itunes geïnstalleerd vanop de Apple site?) Mag ik vragen hoe groot jouw scherm is (in inch). Bij mij is dit 23 inch en 15.6 En op welke schermresolutie je weergave is? Alle elementen staan er wel degelijk op, juist dat kruisje beetje teveel naar rechts. Ik hoor veel klachten over dit probleem en het zijn nu juist allemaal windows gebruikers. Heb jij iTunes schoon geïnstalleerd op je windows pc? Ik moet wel zeggen ik heb iedere keer gewoon itunes update gedaan.(nog geen gebruik gemaakt van revo-uninstaller) Mischien dat de "bug" bij deze nog ergens bleef hangen? Over de "bug" gesproken ik heb ze nog niet gereport. Voornamelijk interesseert me of je iTunes schoon geïnstalleerd hebt?
Advies wordt op je eigen verantwoordelijkheid uitgevoerd! Laatst gewijzigd door antoon100; 18-03-13 om 17:30. |
|
|||
|
|||
Moet ik heel die vragenlijst beantwoorden om de "informatiebronnen" die je genoemd hebt te weten te komen?
|
|
||||
|
||||
Je moet dat niet beantwoorden maar het kan ook interessant zijn want mischien kan de oplossing geweten worden als je deze vragen beantwoord(correct).
Aangezien je zegt dat je het probleem niet hebt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Neen,
Citaat:
Moet dit nu nog specifieker? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Plaats de link eens naar die info bronnen? Want ik wil dat graag eens lezen en kan het niet vinden.Dus graag een linkje, en ja ik heb ook windows
|
||||
|
||||
Definitieve oplossing iTunes beeld paasend krijgen
De oplossing is om iTunes in beeld te laten passen ook bij herstart iTunes of na minimalisatie, maximalisatie,herstart pc andere .....
De definitieve oplossing is gebaseerd op die van Wally in post #10. Helaas was post #10 net zoals eerst minimaliseren daarna maximaliseren maar een workaround. Nou eigenlijk kan je het op 2 manieren oplossen: Het is een oplossing waar je op het eerste zicht niet zou aan denken, mijn eerste indruk na de ontdekking was "Zo'n stom iets, had ik daar niet eerder aan gedacht" Nou wie zoekt die vindt zeg ik altijd maar ik vond de zoektijd voor zo iets klein wel lang. Nu het voorwoord voorbij is gaan we over tot het actiegedeelte. Citaat:
Veel Success met deze DEFINITIEVE oplossing.(werkt sowieso bij iedereen met een windows machine/bak/systeem) |
|
|||
|
|||
Citaat:
En nu nog de link waar je dit alles hebt gelezen, graag? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Lijkt foutloos te werken tot nu toe later meer over OPL2. Op die link staat nog een andere oplossing, maar het is ook maar een workaround. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Vergeet ook niet te kijken bij discussiegerelateerde .... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Maar ik had dit probleem ook op mijn laptop en die draait op windows 7.
Volgens mij dit probleem algemeen op te lossen voor alle windows versies hetzelfde. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Windows 8 werkt heel goed met dat kleine programma.
Opent nu perfect alleen dat iTunes openen nu supertraag gaat. Maar waarschijnlijk is dat na installatie van dat programma moest ik normaal pc opnieuw opstarten en heb dat nog niet gedaan.(ik heb die melding links laten liggen) |
|
||||
|
||||
Hallo,
DIT KEER MEEN IK HET WEL: Ik heb inmiddels ontdekt aan wat dit ligt. Dit probleem ligt niet bij Apple, mijn excuses hiervoor. Het is ook GEEN probleem met je pc of iTunes bug. Het ligt aan de monitor. bij de beeldscherminstellingen van de monitor moet je ergens de beeldinstellingen op auto zetten. Het heeft te maken met de resolutie die verkeerd geregeld staat op de monitor wat op auto hoort te staan. Als ik de resolutie op de aanbevolen zet stond alles uit beeld, 1t'je kleiner was alles goed behalve iTunes. Nu ik de instellingen van de monitor heb gewijzigd wordt alles in elke resolutie correct weergegeven. Je moet dus gaan kijken bij de instellingen van je monitor. (ik weet niet welk beeldscherm je hebt, kan verschillend zijn afhankelijk welk beeldscherm) Mvg antoon100 Laatst gewijzigd door antoon100; 20-05-13 om 15:20. |
Labels |
itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Helderheid en achtergrond past niet automatisch aan | JohanIPad | iPhone algemeen | 4 | 02-02-13 11:20 |
iPhone 3GS Complete scherm past niet | joelluijmes | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 08-11-12 14:37 |
iphone 4 white kit past niet? | kevinvw | iPhone algemeen | 0 | 26-01-11 12:19 |
Past normale simkaart niet meer in iPhone 4? | wuzzle | Overige providers Nederland | 6 | 12-07-10 19:19 |
|
|