itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb al een tijdje een Iphone, maar ik wil er nu graag nieuwe muziek op zetten. Als het goed is kun je de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes
Hallo, ik heb al een tijdje een Iphone, maar ik wil er nu graag nieuwe muziek op zetten.
Als het goed is kun je de muziek die je op de computer hebt gedownload ook in Itunes synchroniseren en daarna op je Iphone zetten. Dit lukt mij niet, en ik weet ook niet welke instellingen ik moet toepassen dat dit wel lukt. Dus mijn vraag is, hoe zet ik liedjes van mijn computer over in Itunes en daarna over op mijn telefoon? Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan de liedjes naar iTunes verslepen
En overzetten is nu niet moeilijk meer hé |
|
|||
|
|||
hoe kan ik deze slepen? ik zie daar nergens een mogelijkheid voor
|
|
||||
|
||||
items verslepen doe je zo:
klik op (1x) op de 1e track in de lijst houd daarna de shift toest ingedrukt en klik (1x) op de laatste track in de lijst. Nu klik je 1 x het geselecteerde (en houd de muis ingedrukt) en sleep dit naar iTunes. |
|
|||
|
|||
En ik geloof ook dat je ergens in de taakbalk bij 'Bestand' of dergelijke ergens invoegen zal zien staan.
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt! Bedankt
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Als het gelukt is kan hier een slotje. Volgende keer een betere titel verzinnen.
|
Labels |
itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitloggen itunes account & apps overzettten vanuit itunes onmogelijk | Rasz | iTunes | 6 | 28-01-12 15:30 |
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo | rob499 | Jailbreak | 9 | 02-09-08 01:03 |
|
|