eerst single daarna full album gekocht via iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had een vraagje mbt muziek aankopen in iTunes. Ik wilde een nummer downloaden in iTunes. Ik heb het nummer dus gekocht maar zag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
eerst single daarna full album gekocht via iphone
Hallo,
Ik had een vraagje mbt muziek aankopen in iTunes. Ik wilde een nummer downloaden in iTunes. Ik heb het nummer dus gekocht maar zag dat het album in de aanbieding was en drukte vervolgens op het hele album terwijl het ene nummer al in de download queue zat. Betaal ik dan nu alsnog apart voor het nummer terwijl ik daarna het album had gedownload? Dank je wel! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk wel ja. Kijk in je iTunes afschriften.
How to Return Apps Purchased from iTunes Store and Get Full Refunds
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voor eerst Iphone gekocht, hoe software erop zetten ik kom er niet uit | ahmet05 | iPhone algemeen | 6 | 22-12-10 02:47 |
Nieuwe 3GS gekocht met T-mobile lock, eerst unlocken of eerst jailbreaken. | froos | Archief | 1 | 21-03-10 00:09 |
eerst betaald daarna gratis | jonathan1993 | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 19-12-08 22:04 |
|
|