Update gaat niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog iemand dit voor vandaag ? Moet mijn iPhone restoren en wil dit hier doen op mijn werk, maar gaat blijkbaar niet. Geeft ook aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Update gaat niet
Nog iemand dit voor vandaag ?
Moet mijn iPhone restoren en wil dit hier doen op mijn werk, maar gaat blijkbaar niet. Geeft ook aan dat het een ipod is terwijl het dus wel degelijk en iPhone is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
itunes en quicktime eens opnieuw installeren, of de itunes.dll's opnieuw erin zetten.
Maar zo te zien is t ook een oudere versie van win?? klopt dit? itunes updaten ??
|
||||
|
||||
Het kan ook zijn dat je werk de verbinding tussen de Apple server blokeert?
Dan zou je eventueel de firmware manueel kunnen downloaden (zie WIKI)
|
||||
|
||||
inderdaad, bij mij op t werk is dat ook geblokkeerd.
thanks for the reminder SOSSIENL |
|
||||
|
||||
Zal waarschijnlijk dat wel zijn hoor.Kga het thuis wel nakijken deze avond. maar ik kan wel podcasts downloaden !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Ultrasnow update gaat fout | omegaspeedmaster | Unlock | 5 | 10-12-10 10:39 |
Windows: update van iphone 8 naar versie 9 gaat niet | wilreiner | iTunes | 1 | 14-03-10 12:47 |
gratis prog. gaat geld kosten, geen update meer | lotusdiver | iPhone Apps | 6 | 26-08-09 22:51 |
Update van 1.1.2 naar 1.1.3 gaat niet | MacApp | Unlock [archief] | 7 | 09-02-08 12:22 |
iPhone Installer.app krijgt update naar 3.0 en gaat uit beta | sodo | Jailbreak apps en thema's | 20 | 02-02-08 10:04 |
|
|