Reservekopie in itunes zetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met mijn ipod 4e generatie. Ik moest me ipod herstellen heb ik gedaan en reservekopie gemaakt. Maar nu vind itunes de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie in itunes zetten
Ik heb een probleem met mijn ipod 4e generatie.
Ik moest me ipod herstellen heb ik gedaan en reservekopie gemaakt. Maar nu vind itunes de reservekopieën niet meer. Ik heb wel me reservekopie gevonden in me computer. ( \Users\(gebruikersnaam)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\ ) Maar hoe krijg ik die reservekopie in itunes? Alvast Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je na het herstellen van de iPod gekozen voor configureren als nieuwe iPod? Indien ja dan kan iTunes de gemaakte backup niet gebruiken.
Als dat het geval is dan herstel de iPod opnieuw. Doe dat op het toestel zelf. Sluit na het herstel de iPod aan iTunes aan en kies nu "teruzetten van een reservekopie". Succes gewenst. |
Labels |
ipod 4g, itunes, reservekopie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie iPhone op iPad zetten | Sylmama | iPad algemeen | 4 | 03-03-12 17:47 |
Windows: Kan geen reservekopie terug zetten. | sont | iTunes | 0 | 14-05-11 11:50 |
Reservekopie van Ipad1 op Ipad2 zetten | leftie | iPad algemeen | 4 | 26-03-11 00:56 |
Reservekopie niet terug te zetten | Eduardboon | iPhone algemeen | 2 | 16-12-09 18:46 |
Mac OS X: Reservekopie op een ander computer zetten | 020 | iTunes | 0 | 26-11-09 00:50 |
|
|