Herinstallatie Windows > iTunes synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn pc had de laatste tijd te weinig opslagruimte, dus heb ik de harde schijf vervangen door een exemplaar met meer opslagruimte. De nieuwe harde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herinstallatie Windows > iTunes synchroniseren
Mijn pc had de laatste tijd te weinig opslagruimte, dus heb ik de harde schijf vervangen door een exemplaar met meer opslagruimte.
De nieuwe harde schijf is uiteraard ook opnieuw geinstaleerd met Windows Vista. Hierbij hoorde ook een nieuwe installatie van iTunes. Nadat iTunes was geinstalleerd heb ik in de lege bibliotheek nieuwe muziek gezet. De oude muziek (die dus nog op mijn iPhone staat) kan weg en kan worden vervangen door de nieuwe. Vanmorgen sloot ik mijn iPhone aan op de pc en toen vielen mij de volgende dingen op: 1) ik kan geen apps meer updaten, omdat links boven in het scherm bij iTunes het woord apps weg is in de bibliotheek (staat alleen nog muziek, films, tv-programma's en boeken); 2) na het synchroniseren is alles nog hetzelfde: oude muziek staat nog op mijn telefoon en nieuwe muziek is niet overgezet; 3) mijn boek- en video bibliotheek op de pc is nog leeg, terwijl ik diverse pdf-bestanden en 2 video's op mijn iPhone heb staan. Deze zijn dus ook niet gesynchroniseerd met de pc. Ik ben ingelogd met mijn Apple-ID en de computer is geautoriseerd voor / met mijn iPhone. Wat is hier het probleem en hoe is het op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het probleem is, denk ik, dat er op de iPhone een paar indices staan die aangeven dat de iPhone met een andere iTunes bibliotheek gesynchroniseerd is. Opnieuw synchroniseren met de nieuwe iTunes bibliotheek zou dat kunnen verhelpen.
|
|
|||
|
|||
Maar ik heb al 10 x op "synchroniseren" geklikt in de nieuwe iTunes / bibliotheek.
Ik krijg dan een bericht of ik onderdelen die wel op de iPhone staan maar niet in iTunes over wil zetten. Ik klik dan op nee (want ik wil van de oude muziek af en alleen de nieuwe op mijn iPhone hebben) en krijg dan een melding dat er te weinig ruimte is op de iPhone (terwijl er juist een hoop muziek af moet, de oude bibliotheek bevatte veel meer). Ik zou dus juist vrije ruimte er bij moeten krijgen i.p.v. dat er tekort is. |
|
|||
|
|||
Als men met een nieuwe iTunes bibliotheek gaat syncen krijgt men normaal gezien eerst een boodschap dat de iPhone al gesynct is met een andere bibliotheek en dat alles van de iPhone zal verwijderd worden. Heb je die boodschap niet voorbij zien komen?
|
|
|||
|
|||
Nee, ik heb geen andere melding gezien dan die van "er zijn op de iPhone Iphone van ... onderdelen aangetroffen die niet in de iTunes bibliotheek voorkomen, enz.".
|
|
|||
|
|||
Gisteren is het me gelukt om bij het synchroniseren alle muziek, video's en pfd's te verwijderen van de iPhone.
Met de knop "aankopen overzetten" is het me gelukt om alle apps terug naar iTunes te zetten. Updaten van de apps is ook gelukt. Nu moet ik alleen nog de nieuwe muziek op mijn iPhone zien te krijgen. |
|
|||
|
|||
Nog een tip van mijn kant als je op je oude pc nog de machtiging hebt staan met je account en je kunt er nog aan verwijder deze machtiging dan vanaf de pc. Je kan namelijk maar 5 pc's met itunes machtigen dit is bij mij nog wel eens vergeten als ik m'n pc nieuw installeerde en dan moest ik oppassen met het aantal machtigingen..
|
|
|||
|
|||
Thanks voor je tip. Oude harde schijf heb ik nog liggen, die kan ik er inderdaad zo in doen en dan heb ik mijn oude iTunes terug. Maar je tip heb ik inmiddels niet meer nodig, aangezien nu ook de muziek op de iPhone staat. Kwestie van "gehele muziek bibliotheek synchroniseren" aanvinken (wat ik overigens al een paar keer had gedaan).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Herinstallatie Windows - iPhone syncen | zdenek | iTunes | 0 | 12-06-11 19:40 |
Windows: herinstallatie pc, hoe itunes te backuppen | B3rt | iTunes | 11 | 11-10-09 01:18 |
Herinstallatie iTunes | Erulezz | iTunes | 1 | 08-07-09 22:14 |
Probleem met synchen na herinstallatie Windows. | Taco | iTunes | 2 | 14-11-08 16:41 |
|
|