Itune update van apps niet mogelijk discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of er een storing is bij itunes. Ik kan namelijk geen update meer binnenhalen en installeren. Of ligt het aan mijn Ipad...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itune update van apps niet mogelijk
Weet iemand of er een storing is bij itunes. Ik kan namelijk geen update meer binnenhalen en installeren. Of ligt het aan mijn Ipad
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
itunes 10.5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verwijderen van IOS-5 niet mogelijk. | cmtimmermans | iPhone algemeen | 11 | 11-02-13 01:44 |
Windows: time-out van de netwerkverbinding, update niet mogelijk | ErwinKooijman | iTunes | 3 | 23-12-11 15:18 |
na update IOS5 ziet Itune mijn Iphone niet meer | Tegdub | iPhone algemeen | 2 | 13-11-11 19:55 |
gratis apps niet meer mogelijk?creditkaart ingeven niet meer mogelijk? | Elfje76 | iPhone Apps | 0 | 02-11-11 23:14 |
Stock en Weather apps doen het niet meer na update van installer of installatie Fring | hvanschaick | iPhone Apps | 5 | 08-05-08 16:57 |
|
|