itunes 11 ziet geen apparaten en rare tekens bij knoppen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) beste forum leden, mijn vraag is of jullie mij kunnen helpen met het volgende, mijn itunes 11 ziet geen divices meer wel worden ze geladen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes 11 ziet geen apparaten en rare tekens bij knoppen
beste forum leden,
mijn vraag is of jullie mij kunnen helpen met het volgende, mijn itunes 11 ziet geen divices meer wel worden ze geladen. ik heb backup gemaakt met superduper en als ik de backup draaid ziet hij wel apparaten en de backup is gemaakt toen het probleem er al was. draai ik ios op interne hdd ziet hij ze niet. ook heb ik bepaalde knoppen in itunes die raar benaamd zijn met tekens en rare letters is dat op te lossen alvast bedankt ramon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is dat een bug in iTunes.
Kijk eens op Apple of er geen nieuwe versie van iTunes beschikbaar is. Zo ja, download die dan. Zo nee, deïnstalleer iTunes dan misschien in configuratiescherm (Windows) en download een oudere versie op Old Version Downloads - OldApps.com Misschien helpt het. Ben ook geen computerexpert |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vreemde tekens bij Monopoly | ProMac | iPhone Games | 3 | 05-05-11 15:34 |
Mac OS X: Zie geen apparaten in iTunes | boschbol | iTunes | 1 | 16-12-10 22:53 |
wit randje om knoppen rare functie!!!! | shimai | Archief | 3 | 24-11-10 18:12 |
rare tekens ontvangen sms | master | Unlock [archief] | 5 | 09-06-08 10:53 |
|
|