iPhone account exporteren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Onder mijn Windows computer heb ik 2 accounts, op het 1ste account synchroniseer ik mijn eigen iPhone (4S), en op het 2de account synchroniseer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone account exporteren
Beste,
Onder mijn Windows computer heb ik 2 accounts, op het 1ste account synchroniseer ik mijn eigen iPhone (4S), en op het 2de account synchroniseer ik de instellingen van de iPhone (5) van mijn vriendin. Nu heeft mijn vriendin een laptop gekocht en wil ik ervoor zorgen dat zijn op haar eigen laptop haar iPhone kan synchroniseren. Moet ik daarvoor nog iets exporteren vanuit mijn eigen computer of kan ik de iPhone gewoon aansluiten op de laptop van me vriendin. Groet, NLboswachter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Helemaal duidelijk, bedankt!
Even voor de zekerheid met bibliotheek bedoel je filmpjes, muziek etc.. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto's iPhone exporteren met volledige resolutie | benteng | Muziek, foto & video | 10 | 12-05-12 14:52 |
Contacten exporteren (Nokia) en importeren in iPhone | Kevin | iPhone algemeen | 0 | 07-05-11 18:33 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Agenda exporteren vanaf iPhone | nverdonschot | iTunes | 9 | 23-10-09 19:32 |
Exporteren van iPhone | jeppeb | Koopinformatie Nederland | 5 | 25-01-08 08:28 |
|
|