Exporteren van iPhone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het exporteren van een iPhone nou wel of niet legaal? Importeren in Nederland weet ik inmiddels, maar hoe zit het met exporteren uit Amerika?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Exporteren van iPhone
Is het exporteren van een iPhone nou wel of niet legaal?
Importeren in Nederland weet ik inmiddels, maar hoe zit het met exporteren uit Amerika? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Exporteren, bedoel je het opsturen van een iPhone uit Amerika? Natuurlijk is dat legaal...
|
|
|||
|
|||
Nee, ik bedoel echt meenemen. Als je in bv. New York bent en daar een iPhone koopt en deze in het vliegtuig meeneemt.
Ik heb namelijk gehoord dat dit niet zo mogen... |
|
|||
|
|||
Als je hem aangeeft is het natuurlijk legaal
anders niet vrees ik |
|
|||
|
|||
Kijk niemand is zo gek natuurlijk om iets aan te geven dat hij ergens in het buitenland gekocht heeft en in het vliegtuig mee naar Nederland neemt. "Officeel" moet het natuurlijk wel. Vergelijk het met als je de buurjongen de auto laat wassen, dit ga je toch ook niet aangeven bij de belastngdienst?
Als je hem uit het doosje haalt en in je broekzak of koffer stopt kom je in 97% van de gevallen zonder moeite door de douane. Een uitzondering is als ze je helemaal controleren, dan kun je natuurlijk glashard liegen of de BTW betalen. |
|
|||
|
|||
Ja, dat is duidelijk. Maar ik bedoel niet Nederland ín, maar Amerika úit.
Lijkt me dat dat gewoon mag, maar ik had andere dingen gehoord... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten exporteren (Nokia) en importeren in iPhone | Kevin | iPhone algemeen | 0 | 07-05-11 18:33 |
Ical exporteren vanaf iphone na herinstalate osx op mac | luckyhands | iTunes | 3 | 11-02-11 13:56 |
Kalender van Iphone naar pc exporteren omdat synchronisatie ECHT niet lukt | petervduijnhoven | iPhone algemeen | 0 | 05-12-10 13:03 |
Op iPhone gedownloade mp3 (Safari) exporteren naar iPod app | smakkie | Jailbreak apps en thema's | 8 | 13-10-10 11:55 |
Agenda exporteren vanaf iPhone | nverdonschot | iTunes | 9 | 23-10-09 19:32 |
|
|