CD importeren ok, muziek slepen naar biblio = error discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende probleem: als ik een audio-cd in mijn laptop doe dan vraagt iTunes keurig of ik de muziek wil importeren naar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
CD importeren ok, muziek slepen naar biblio = error
Ik heb het volgende probleem: als ik een audio-cd in mijn laptop doe dan vraagt iTunes keurig of ik de muziek wil importeren naar de iTunes bibliotheek.
Als ik een los muziekbestand van een externe harde schijf (of een USB-sticky) naar de iTunes bibliotheek sleep dan wordt het nummer ook keurig geimporteerd, alleen bij het synchroniseren geeft iTunes aan (als deze externe harde schijf uit staat of als het USB-sticky niet in de computer zit) dat het nummer niet gevonden kan worden en dus ook niet gesynchroniseerd is. M.aw.: importeren is dus anders dan slepen. Om nu elk muziekbestandje eerst op cd te branden om het goed in iTunes te krijgen gaat me ook wat ver. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb Vista HP en de nieuwste iTunes versie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek slepen in itunes van bibliotheek naar iphone gaat niet meer | char991 | iPhone algemeen | 5 | 28-12-15 11:44 |
Windows: Kan muziek niet slepen naar Itunes | Marie76 | iTunes | 0 | 13-01-13 21:44 |
Windows: Muziek vanuit verkenner naar iPhone slepen? | Hvan | iTunes | 0 | 05-12-12 14:20 |
Windows: Kan geen muziek meer naar iphone slepen | Arend01 | iTunes | 0 | 29-07-11 15:44 |
Windows: Muziek van ITunes naar map slepen | Stefandaman | iTunes | 2 | 20-10-10 12:06 |
|
|