iTunes openen via andere PC mogelijk? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik kan vandaag een nieuw toestel (iPhone 4) ophalen aangezien mijn vorige kapot was gegaan. Uiteraard had ik een backup gemaakt op mijn iTunes. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes openen via andere PC mogelijk?
Goedemorgen,
Ik kan vandaag een nieuw toestel (iPhone 4) ophalen aangezien mijn vorige kapot was gegaan. Uiteraard had ik een backup gemaakt op mijn iTunes. Alleen nu is mijn laptop (met daarop die iTunes) stuk gegaan (misschien nog te redden, maar daar gaan we nu even niet van uit). Is het mogelijk dat ik mijn backup/iTunes via een andere laptop kan terughalen? + Op die andere laptop, staat mijn vaders iTunes ook.. Heeft iemand een oplossing voor mij? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je geen iCloud backup gemaakt? Zo ja, dan kun je in ieder geval nog enkele belangrijke onderdelen terughalen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder stonden er geen belangrijke bestanden op (zoals foto's etc.). Het gaat meer om alle telefoonnummers en notities. En Whatsapp waar ik waarschijnlijk weer opnieuw voor moet betalen. En even goed bedenken welke Apps ik ook al weer had, haha. Laten we hopen dat m'n laptop het gewoon weer gaat doen..! |
Labels |
backup, iphone, itunes, laptop |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Andere licentie gebruiken na ontwikkeling mogelijk? | kirvis | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 13-04-11 09:29 |
iPhone: Jailbreaken op andere pc, mogelijk? | Shampie | Jailbreak | 3 | 08-04-11 15:33 |
bestanden openen in andere applicatie | wilddog | iPhone algemeen | 0 | 08-07-09 15:20 |
|
|