//

Muziek overzetten van iPad naar pc.

Muziek overzetten van iPad naar pc. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iTunes succesvol gedownload van de Apple website, iPad aan de pc gekoppeld met een USB. Computer is vertrouwd, iPad wordt herkend en is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-11-13, 18:39
Jako3ob Jako3ob is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 10
Standaard Muziek overzetten van iPad naar pc.

Ik heb iTunes succesvol gedownload van de Apple website, iPad aan de pc gekoppeld met een USB. Computer is vertrouwd, iPad wordt herkend en is geïnstalleerd en verbonden. Hoe zet ik mijn muziek nu over van de iPad naar de pc?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2013 om 18:39 ----------

Ik heb al op de Apple website gekeken waar het staat uitgelegd, maar dat lukt niet bij mij.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-13, 20:03
cln cln is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 48
Standaard

Beetje meer info kan helpen. Hoe is b.v. de muziek op je iPad gekomen? Heb je deze gewoon gekocht in de iTunes store? Zo ja, dan kun je op je PC vanuit iTunes gewoon inloggen in de store en de muziek vanuit de store naar je PC downloaden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overzetten muziek Garageband van Iphone naar Ipad of omgekeerd mobitech iPhone Apps 2 01-01-13 13:56
Muziek overzetten van iPhone naar PC Figueros iPhone algemeen 2 23-10-12 17:28
Muziek overzetten van PC naar I-Phone Giedman Muziek, foto & video 4 11-03-12 16:45
Muziek: Muziek overzetten van iPad naar Mac derper Muziek, foto & video 1 09-12-11 19:25
Muziek: Muziek op ipad overzetten naar Iphone karterke Muziek, foto & video 4 28-10-11 19:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44.