iphone4s blijft hangen in firmware herstel discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn iphone volledig gewist en staat momenteel in restoremode,telkens ik een herstel uitvoer in itunes loopt hij halfweg vast op fireware herstel en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone4s blijft hangen in firmware herstel
ik heb mijn iphone volledig gewist en staat momenteel in restoremode,telkens ik een herstel uitvoer in itunes loopt hij halfweg vast op fireware herstel en geeft fout 1 aan
ik krijg hem ook niet in duf mode |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iTunes fout -1 kan wijzen op een hardwarefout. Meer specifiek op een fout in de radiochip tijdens het flashen van de modem firmware.
|
|
|||
|
|||
wat nu is dit te herstellen
|
|
|||
|
|||
Welke firmware stond er op die iPhone en hoe heb je hem gewist?
|
|
|||
|
|||
ik heb mijn iphone gewist via zoek mijn iphone op mijn mac
volgens mij stond er de laatste versie van firmware op |
|
|||
|
|||
Tja, dat is ook een manier. Je zal toch moeten proberen om die iPhone in DFU mode te zetten en dan te herstellen met iTunes 11.1.3. Als je die iTunes fout -1 blijft krijgen ga je maar beter garantie claimen.
|
|
|||
|
|||
zal ik blijven proberen dan alvast bedankt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
gaan we proberen
|
|
|||
|
|||
Iphone 4s na wissen niet meer te herstellen
Ik heb het 2 x gehad en ze zijn onder garantie vervangen.
Na het wissen via zoekmyiphone blijkt hij niet meer op te starten. echt een groot probleem. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 blijft hangen tijdens herstel. | Svendew | iPhone algemeen | 9 | 04-10-13 18:28 |
Iphone 3g blijft hangen op itunes logo na herstel :( | Bob Meys | iTunes | 2 | 28-02-13 17:53 |
Ipad 1 herstel blijft hangen bij "Ipad software op herstel voorbereiden" | merijntje | iPad algemeen | 2 | 04-10-12 17:07 |
iPhone: blijft hangen na herstel | SanderDuijn | Jailbreak | 13 | 17-10-11 18:18 |
iPhone herstel balkje blijft hangen. | wesleypot | iPhone algemeen | 1 | 25-11-10 19:59 |
|
|