//

Synch probleem iTunes 11.1.4

Synch probleem iTunes 11.1.4 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gister hebben we een iMac, maar ik krijg de synchronisatie tussen de Mac en mijn 5s niet afgerond. Hij blijft hangen op " synchronisatie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-01-14, 08:16
TheGexFiles TheGexFiles is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 20
Standaard Synch probleem iTunes 11.1.4

Sinds gister hebben we een iMac, maar ik krijg de synchronisatie tussen de Mac en mijn 5s niet afgerond. Hij blijft hangen op " synchronisatie voltooien". Heb zelfs een uur gewacht. Heb toen mijn iPhone maar los gekoppeld. Zijn er meer mensen met dit probleem? Wat is de oplossing? Ik kan trouwens op mijn Mac ook geen Fotostream vinden. Die hoort er toch wel te zijn als ik iCloud heb?
Heb al heel mijn leven met Windows gewerkt, dus het is wennen voor me.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-14, 08:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGexFiles Bekijk bericht
Ik kan trouwens op mijn Mac ook geen Fotostream vinden. Die hoort er toch wel te zijn als ik iCloud heb?
Fotostream staat in iPhoto (en/of Aperture) als Photo's in System Preferences -> iCloud aangevinkt is.
  #3  
Oud 31-01-14, 08:29
TheGexFiles TheGexFiles is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 20
Standaard

Die heb ik aangevinkt maar werkte niet. Heb toen handmatig alles over gezet. Zo maar eens kijken of ik het wel voor elkaar krijg. Bedankt!
  #4  
Oud 31-01-14, 09:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGexFiles Bekijk bericht
Heb toen handmatig alles over gezet.
Wat heb je handmatig overgezet? Toch niet die Windows Fotostream mappen en de iTunes bibliotheek? Indien dat zo is dan is dat de reden van jouw problemen. In OS X staan de Fotostreams in de iPhoto Application Bundle.

Data van een Windows computer overzetten doe je met de Apple Migration Assistant. Dan staat alles waar het moet staan en kloppen de indices.
  #5  
Oud 31-01-14, 09:09
TheGexFiles TheGexFiles is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 20
Standaard

Ik heb foto's importeren gedaan en toen de fotobibliotheek van mijn iPhone gekopieerd met behoud van de foto's op mijn iPhone. Heb de machtiging van iTunes op mijn pc ingetrokken, want ik las dat dat moest. Ben nu mijn iPad aan het synchen. Hij is nu aankopen aan het over zetten dus vooralsnog gaat dat beter dan de iPhone.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 januari 2014 om 09:52 ----------

Net zowel iPhone als Mac opnieuw opgestart en het werkte nu wel.
Het is alleen een 2e hands Mac, dus hij wilde Apps van de vorige eigenaar installeren. Hoop dat ik die meldingen nu niet meer krijg.
Inmiddels werkt de Fotostream in iPhoto ook. Alleen niet tot vandaag maar tot 5 dagen terug, maar beter dan niks
Bedankt in ieder geval voor de hulp!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iTunes wil bekende iPhone wissen bij synch douwester iTunes 2 26-06-14 04:50
Synch probleem met 2e hands iPhone VincentVl iPhone algemeen 3 03-10-10 15:40
itunes synch reservekopie kimmeketjuh iTunes 0 18-07-10 01:31
kalender synch stefaand iTunes 2 16-01-08 08:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:22.