2 apple id's op 1 pc discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb 2 apple id' s aangemaakt op mijn pc, 1 voor mijn iphone en 1 voor mijn ipad.. Wanneer ik bv. een app op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 apple id's op 1 pc
Heb 2 apple id' s aangemaakt op mijn pc, 1 voor mijn iphone en 1 voor mijn ipad.. Wanneer ik bv. een app op de ene zet synchroniseert hij automatisch, dus die app wordt ook op de andere id gezet. Hoe kan ik dit voorkomen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Apps worden gekoppeld aan slechts 1 Apple ID.
Apple/iTunes kopieert die echt niet gratis naar een andere. Hoe "zet jij een App op een Apple ID"?
|
|||
|
|||
Gewoon een app downloaden uit de AppStore ... En die wordt onmiddellijk gesynchroniseerd naar de bibliotheek in mijn tweede account ...
|
|
|||
|
|||
Kijk op beide apparaten bij instellingen > itunes & appstore welke Apple ID daar vermeld wordt. Mochten ze beide hetzelfde zijn, dan heb je dus 2 id's maar gebruik je op beide apparaten hetzelfde id.. Je hebt nu 2 keuzes, of je stelt op 1 van de apparaten het door jouvoorgenomen apple id in, of je zet bij beide devices onder instellingen > itunes & appstore automatisch downloaden van Apps uit.
|
|
|||
|
|||
Heb verschillende id's, dus met verschillend emailadres en wachtwoord..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ze toch allemaal samenkomen in de bibliotheek waarom kan je dan meer dan 1 id hebben? Ik wil gewoon een id voor mijn iphone en een ander voor mijn ipad...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het Apple ID waar de app mee gekocht is staat in de metadata van de app. Voor de iTunes bibliotheek maakt dat verder niets uit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Instellingen - iTunes en App Store - Apps |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|