Installatie probleem iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Met de laatste automatische update van iTunes liep er iets fout op men pc. Ik kreeg de melding dat, als de fout bleef aanhouden, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Installatie probleem iTunes
Hi,
Met de laatste automatische update van iTunes liep er iets fout op men pc. Ik kreeg de melding dat, als de fout bleef aanhouden, ik het installatie bestand manueel moest downloaden en dan opnieuw proberen. Dat heb ik dan ook gedaan, echter zonder succes. Ik krijg steeds onderstaande fout. Ik heb al de temp folder leeg gemaakt en het installatie bestand als admin opgestart zoals ik op Apple support heb gelezen maar dit helpt ook niet. Iemand een idee wat ik nog kan doen ? Groeten, Gunther. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Na deze update kon ik mijn ipod touch niet meer zien in itunes , ongeacht een perfecte werking de vorige dagen .
Vruchteloos de tips op de apple-site toegepast . Uiteindelijk uninstal-cclaener-instal vers gedownloade itunes. In orde . Triestig programma en dito updates . |
|
|||
|
|||
Zelf heb ik vorige week iTunes bijgewerkt dus de laatste versie en nu kan ik met mijn iPhone 5 niets meer kortom totaal niets meer???
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Installatie probleem? | Wimus | Chat en geruchten | 2 | 30-07-11 21:33 |
Windows: Itunes installatie probleem | iRinke | iTunes | 1 | 30-01-10 18:26 |
Windows: probleem installatie itunes | jesso88 | iTunes | 5 | 31-03-09 00:56 |
installatie probleem | sjoeii | iTunes | 0 | 19-11-08 00:33 |
Windows: iTunes Installatie Probleem !! | Blaster | iTunes | 4 | 12-09-08 20:55 |
|
|