Account niet in deze store bij US/NL en op iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb een US account (gratis) en een NL account (gratis) om apps te downloaden. Nu is het zo dat op mijn PC ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Account niet in deze store bij US/NL en op iPhone
Hoi allemaal,
Ik heb een US account (gratis) en een NL account (gratis) om apps te downloaden. Nu is het zo dat op mijn PC ik deze popup altijd krijg, maar dat apps wel updaten. Ik moet die popup zo'n 20x wegklikken. Ik kan geen updates downloaden op m'n iPhone, daar krijg ik het volgende: Hoe haal ik dit weg en zorg ik dat ik gewoon nog updaten van NL apps alleen maar omdat dat de meerderheid is? En dat ik die popup op m'n pc neit 100x hoef weg te klikken? Ik heb meerde malen opnieuw ingelogd, van land gewijzigd naar Nederland en computers geautoriseerd. Thanks. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand?
|
|
||||
|
||||
NoAnnoyance verbergt irritante pop-ups. Je kunt @_pNre vragen of hij deze melding kan toevoegen aan die tweak.
|
|||
|
|||
Heb dit zelfde probleem "Account niet in deze store" kan niet updaten, wie o wie kan me helpen
|
Labels |
accounts, probleem app store, probleem itunes store |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App store IOS 4.3.3: Deze app werkt niet met Iphone? | Hobao | iPhone Apps | 2 | 13-10-11 09:57 |
Account via App Store Lukt niet | saleh | iPhone Apps | 1 | 11-10-11 22:06 |
Windows: store account niet terug te veranderen naar nl | gsscott | iTunes | 2 | 29-12-10 10:05 |
Deze Apple ID is nog niet in gebruik met de Itunes store | Jdoubleyou | iTunes | 3 | 29-09-10 12:37 |
App Store (Account niet geactiveerd) | karel87 | iPhone Apps | 5 | 21-01-09 12:01 |
|
|