itunes fout 1012 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Dan doen we het zonder de bootneuter...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dan doen we het zonder de bootneuter
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Oke, ik ga nu de IPSW builden, heb nog even wat leuke bootlogo's ingesteld, maar dit kan verder geen kwaad neem ik aan?
|
|||
|
|||
Moet ik nog Enable baseband update en Neuter en unlock doen??? of laat ik de advanced voor wat het is??
|
|
||||
|
||||
Laat dat maar
|
|
|||
|
|||
oké, hij gaat builden, kan vanaf nu alleen niet meer verdergaan: moet morgen naar school xD... Kijk morgen weer verder! Alvast bedankt voor jullie hulp!!!
|
|
||||
|
||||
Ok morgen verder
|
|
|||
|
|||
Ik ben klaar om verder te gaan... Hoor t wel!
|
|
||||
|
||||
Ik ben er klaar voor hoor
|
|
|||
|
|||
Oke, wilde dus net het gisteren gebouwde ISPW opzoeken, blijkt dat ie niet gebouwd is (accu laptop leeggegaan, had op build ISPW geklikt en ben "weggegaan"...) Dus wil nu probeerde ik het opnieuw, krijg ik de melding dat BSD en Cydia niet samengaan.... BSD achterwege laten??
|
|
||||
|
||||
Ja laat bsd maar achterwege
|
|
|||
|
|||
Oke, gedaan en nu past Bootneuter er weer wel in
|
|
||||
|
||||
Als je iphone gepwnd is en de custom fw erop staat hoor ik weer van je
|
|
|||
|
|||
Ga hem er nu opzetten! Via iTunes of via WinPwn??
|
|
||||
|
||||
Je hebt je iphone al gepwnd neem ik aan. Zo niet doe dat dan eerst. Zo ja dan via iTunes custom fw erop zetten. Om fw te kiezen shift knop ingedrukt houden als je op herstel in itunes drukt. Dan kan je de fw kiezen
|
|
|||
|
|||
Oke, heb iPhone met iPWNER gepwned (althans, er stond: iPhone has been pwned..). Ben nu via iTunes de costum firmware aan het restoren.... Zal niet lang meer duren!
Wat moet er daarna gebeuren?? |
|
||||
|
||||
Als die is opgestart en je ziet de slide to unlock dan via instellingen auto lock op nver zetten daarna iPhonebrowser openen. Daar naar bootneuter gaan en openen en daar bin map openen. Daar moet je ieraser en het secpack inzetten. Daarna hoor ik weer van je.
Laatst gewijzigd door Michael; 30-06-08 om 17:54. |
|
|||
|
|||
Heb secpack040405.zip uitgepakt en de inhoud (1 bestand) naar /Applications/Bootneuter/bin gekopieerd (iddem voor ieraser).
Hoe verder?? |
|
||||
|
||||
Zorg er ook voor dat de secpack niet meer heet dan dat, mochten er cijfers achter staan moet je die weghalen.
Open nu de terminal op je iphone type daarin login. Dan vraagt hij om een naam Dat is: root Daarna vraagt hij om een password. Dat is: alpine Typ dan: launchctl unload /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.CommCenter.plist Dan druk op enter Typ dan: cd /Applications/BootNeuter.app/bin Dan druk op enter Typ dan: chmod +x ieraser Druk dan op enter Typ dan: chmod +x secpack Druk dan op enter Typ dan: ./ieraser Je ziet dan wat data voorbij komen in het terminal venster. Aan het einde zegt ieraser. I hope we did not erase everything of iets van die strekking. Het commando ./ieraser moet je 4-5 keer doen iedere keer krijg je dezelfde output. Als je dat gedaan hebt moet je je iphone restoren in itunes met een gewone, dus niet de customized, fw 114. Als het goed is krijg je of foutmelding 1015, maar dat is niet erg en die kan je er uit krijgen met iLiberty+, als je deze foutmelding niet krijgt zal itunes vragen je iphone te gaan activeren in iTunes. Als dat zo is dan kan je iLiberty+ of winpwn gebruiken om je iphone te jailbreaken, activeren en unlocken. Ik hoop dat het je lukt. En hoor er graag meer van als je klaar bent. Laatst gewijzigd door Michael; 30-06-08 om 18:12. |
|
||||
|
||||
bart2jes ik had ook een kappotte baseband ik heb gewoon met Ziphone ( ja mensen ik weet) eerst downgrade bootloader naar 3.9 en dan erase baseband gedaan dan in dfu naar 2.0 zonder de baseband update en dan in recovery naar 1.1.4 en voilá je hebt een werkende iPhone
|
|
|||
|
|||
Oke, even: in je post moet ik "com.apple.plist" unloaden, maar ik ga ervan uit dat je bedoelt com.apple.CommCenter??
|
Labels |
1012, contact apple, repair needed |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: error 1012 iphone 3g 8gb | aeger | Jailbreak | 4 | 19-10-10 02:29 |
steeds opnieuw error 1012, zelfs na ierase met kiphone | Terrentiao | Archief | 3 | 05-08-08 21:11 |
Itunes fout (-10) | jeremy14 | Archief | 3 | 15-06-08 23:12 |
iTunes synchronisatie fout | Peter | iTunes | 0 | 04-04-08 12:52 |
Downgraden naar 1.1.1 lukt niet (error 1012) | madmark | Archief | 5 | 27-01-08 17:46 |
|
|