//

itunes 7.7.1

itunes 7.7.1 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb wat probleemen met mijn ipodtouch die niet gejailbreaked is, als ik appstore opstart via mn ipod crasht mn ipod en start opnieuw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-08-08, 16:39
vbbmartin vbbmartin is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spanje
Berichten: 12
Standaard itunes 7.7.1

hallo,
ik heb wat probleemen met mijn ipodtouch die niet gejailbreaked is, als ik appstore opstart via mn ipod crasht mn ipod en start opnieuw op (dan zie je normalgesproken dat apple logo), dat apple logo blijft dan de hele tijd staan in het scherm van mn ipod,, dan zet ik mn ipod heelemaal uit en een half uur start hij opnieuw op, dan doet hij het, maar 50% van de apps die ik heb gekocht van de appstore doen het niet goed, als ik er dus een van opstart crashed mn ipodtouch voor een half uur, is het dan een goed idee om itunes te updaten naar 7.7.1?, of zullen in itunes 7.7.1 ok error messges zijn?.
help a.u.b
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-08, 16:41
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

restore hem is, misschien dat dat helpt
  #3  
Oud 03-08-08, 17:17
vbbmartin vbbmartin is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spanje
Berichten: 12
Standaard

en updaten naar 7.7.1?
krijg je daar ok error messages in?
want in 7.7 had ik error message (-6) de january software kon niet gekopieerd worden naar ipod.
  #4  
Oud 05-08-08, 00:20
annevanhal annevanhal is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Veenendaal
Berichten: 16
Standaard

iTunes 7.7 zorgde ervoor dat mijn iPhone 1.1.4 niet meer de agenda en contacten synct met Outlook 2007. Inmiddels heb ik een (bijna) perfecte workarround gevonden die werkt zonder iTunes nodig te hebben.
Echter iTunes 7.7.1 maakte nog meer kapot..... mijn iphone werd pas weer herkend na 2 maal herstarten van de pc en 2 maal herstarten van mijn iPhone. mijn iPhone heeft nu een andere naam gekregen en mijn iTunes account is blanco. Bovendien deed YouTube het niet meer en dat koste mij 2 uur om hiervoor weer een oplossing te vinden.
Mijn oproep aan Apple: jullie maken fantastische spullen en heel veel mensen gebruiken die met veel plezier. Maar alsjeblieft doe miljoenen gebruikers een plezier door iTunes af te schaffen en een plugin vrij te geven zodat je je iPhone, iPod, etc gewoon via windows verkenner kunt benaderen. Zeker nu DRM geen rol meer speelt is er geen reden om dit stukje software halstarrig te blijven pushen.
  #5  
Oud 05-08-08, 17:54
i-HKA i-HKA is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 33
Talking

Update naar 7.7.1 gemaakt en ook een update naar 2.01 op i-Phone. Alles perfect verlopen agenda sync'd nu ook en alle app staan er nog gewoon in. Peace of cake neemt ca. 20 minuten in beslag. Dat ie sneller of langzamer is laat ik aan anderen over aangezien dat voor mij geen topic was (is). Ik begin zolangzamerhand tot de happy family te gaan horen. Helemaal als ze ook de ontvangst van de 3G nog verbeteren en ervoor zorgen dat er ook nog een tekstverwerker en een spreadsheet applicatie komt die te syncen is met windows (in mijn geval). I'am looking forward....

Laatst gewijzigd door i-HKA; 05-08-08 om 17:58.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20-07-10 14:23
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo rob499 Jailbreak 9 02-09-08 01:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:08.