//

itunes fout 1012

itunes fout 1012 discussie in iTunes forum; Hallo allemaal, Wegens instabiliteit van mijn iPhone, had ik besloten om hem vandaag eens een fabrieksbootloader 4.6 met Bootneuter te geven en vervolgens met iTunes te restoren en tot slot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 29-06-08, 19:12
bart2jes bart2jes is offline
• iOS 3.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 52
Standaard itunes fout 1012

Hallo allemaal,

Wegens instabiliteit van mijn iPhone, had ik besloten om hem vandaag eens een fabrieksbootloader 4.6 met Bootneuter te geven en vervolgens met iTunes te restoren en tot slot met iLiberty weer te sim-unlocken+enkele programma's te installeren.....
Dus ik Bootneuter geïnstalleerd, daar begonnen de problemen eigenlijk al, want ik kreeg de melding dat de Bootloader succesvol geflashed was, maar de baseband niet. Ik dacht op dat moment (stom natuurlijk, nooit foutmeldingen bij dit soort programma's negeren) dat het wel mee zou vallen. In andere woorden, klik hem vrolijk weg en zet mijn iPhone in recovery mode. Download (niet via iTunes, maar via webbrowser) de 1.1.4 software en begin met restoren. Toen ik klaar was kreeg ik foutmelding 1012, en mijn iphone starte in recovery. Dus ik gebruik iLiberty om hem in normal mode te krijgen. Dit lukte (na 5 minuten), maar kreeg vervolgens op het scherm van mijn iPhone te zien dat er "Repair needed" was en dat ik contact op moet nemen met Apple!!
Heb inmiddels al verschillende dingen uit het forum hier geprobeerd, maar niets helpt (heb al geprobeerd via iBrickr naar 1.0.2 te restoren, weer foutmelding 1012 en iddem voor restore naar 1.1.1 en 1.1.4). Ik weet het niet meer. Iemand suggesties?? Hoop t van harte!!
__________________
iPhone 2G 8GB --> bijna alle iPhone OS'en en iOS'en op gehad en gejailbreakt
iPhone 4 16GB verkocht
 

Labels
1012, contact apple, repair needed



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: error 1012 iphone 3g 8gb aeger Jailbreak 4 19-10-10 01:29
steeds opnieuw error 1012, zelfs na ierase met kiphone Terrentiao Archief 3 05-08-08 20:11
Itunes fout (-10) jeremy14 Archief 3 15-06-08 22:12
iTunes synchronisatie fout Peter iTunes 0 04-04-08 11:52
Downgraden naar 1.1.1 lukt niet (error 1012) madmark Archief 5 27-01-08 16:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.