Itunes installeren gaat niet 'mis toegangsrechten' discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind NERGENS 'HKEY_LOCAL_ MACHINE32 _SOFTWARE..........." want ik krijg bij installatie 'Itunes' volgende bijkomende melding 'controleer of u voldoende toegangsrechten hebt voor deze sleutel'... ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes installeren gaat niet 'mis toegangsrechten'
Ik vind NERGENS 'HKEY_LOCAL_MACHINE32_SOFTWARE..........."
want ik krijg bij installatie 'Itunes' volgende bijkomende melding 'controleer of u voldoende toegangsrechten hebt voor deze sleutel'... ben al dagen aan het zoeken hoe ik deze melding kan omzeilen oa nieuwe account in Win7 aangemaakt met ADMIN rechten maar ook dat lukt niet. Ook heb ik 'itunes 'al in verschillende Directories trachten te installeren, kreeg steeds dezelfde melding. In de Registry is de directory 'machine32' onbekend!! iemand die een oplossing weet ? (buiten formatteren en opnieuw installeren van windows 7 ultimate 64bits) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verwijder iTunes, incl. de registry entries, met Revo Uninstaller en installeer dan de allerlaatste versie van iTunes opnieuw.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Resetten gaat mis, DFU werkt niet, help! | Thaly | iPhone algemeen | 5 | 31-12-10 00:06 |
Programma's installeren wel maar dan gaat het mis | Legalize | iPhone Apps | 2 | 05-02-10 11:48 |
help bij installeren itunes gaat het mis | missepis | iTunes | 7 | 10-11-09 17:21 |
Resetten gaat mis | Guidovdv | Archief | 1 | 30-10-08 23:53 |
iPhone: Help, telefoon gaat niet over, mis al m'n telefoontjes! | markj | Jailbreak | 2 | 25-08-08 21:13 |
|
|