Muziek is gekocht, maar nergens te vinden. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Ik loop tegen een gek probleem op. Ik heb op mijn iPhone muziek gekocht (drie albums van Tom Waits, maar dat terzijde). Die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek is gekocht, maar nergens te vinden.
Beste allen,
Ik loop tegen een gek probleem op. Ik heb op mijn iPhone muziek gekocht (drie albums van Tom Waits, maar dat terzijde). Die heb ik een tijdje geluisterd. Zojuist heb ik mijn iPhone aan mijn iMac gehangen om te synchroniseren. Dat is niet helemaal goed gelukt. Het viel mij - bij toeval - op dat de albums niet meer op mijn iPhone staan, maar ook niet op mijn iMac, terwijl in iTunes wel staat dat ik ze gekocht heb (en dus niet opnieuw kan downloaden). Al met al: irritant. Heeft iemand een oplossing? Het malle is: dit is de eerste keer dat ik dit probleem heb. Nooit eerder heb ik er last van gehad (ik heb, denk ik, inmiddels zo’n 400 albums via iTunes naar binnen getrokken), althans, ik weet niet of ik er eerder last van heb gehad. Het is mij in ieder geval nooit eerder opgevallen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al in de Store eens gekeken bij aankopen-muziek? Ik heb dit een paar weken geleden gehad met een game die nergens meer te vinden was. Heb toen contact opgenomen en de dame heeft mij via mail perfect geholpen.
|
|
|||
|
|||
je kan ook gewoon het album terug opzoeken in de store, er zal dan bijstaan dat je dit al gekocht hebt.
|
|
|||
|
|||
Dank. Gevonden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone camera neemt foto's, maar nergens te vinden in filmrol | patte1 | iPhone algemeen | 12 | 17-12-12 15:08 |
Opgeslagen foto's nergens te vinden | JanBottu | iPhone algemeen | 0 | 06-11-12 21:44 |
Mac OS X: Optie aangekochte muziek nergens te vinden | Nolimits04 | iTunes | 2 | 11-06-11 15:15 |
Beltoon gekocht maar niet te vinden op Iphone | Lotteked4 | iPhone algemeen | 1 | 19-09-10 10:40 |
Windows: ibrickr applicaties nergens te vinden | Alain2 | Desktop-applicaties | 17 | 06-01-08 18:44 |
|
|